Performancing Metrics

با اسنپ روم بهترین هتل آپارتمان های مشهد را رزرو کنید | اتاق خبر
کد خبر: 452302
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1401 - 16:59
بازارهای مشهد در کنار بارگاه منور رضوی، یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد محسوب می‌شوند.

به گزارش اتاق خبر، شاید اگر از قدیمی‌هایی که به مشهد سفر کرده‌اند در خصوص بازارهای مشهد بپرسید، به بازارهای خیابانی و چند بازار سرپوشیده سنتی مثل بازار رضا اشاره کنند. بازارهای خیابان شیرازی (بالا خیابان)، خیابان پنجراه (پایین خیابان) و خیابان طبرسی و بلوار امام رضا (خیابان تهران) جزء بازارهای قدیمی مشهد محسوب می‌شوند و هنوز هم رونق قدیمی خود را دارند. در این خیابان‌ها هتل آپارتمان‌های ارزان قیمت مشهد نیز بسیار زیاد هستند.

بسیاری از زائران به دنبال رزرو هتل آپارتمان در مشهد هستند که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، می‌خواهند به بازارها نیز دسترسی سریع داشته باشند. اسنپ روم این نیاز زائران رفع نموده است. زائران عزیز با مراجعه به سایت اسنپ روم به راحتی می‌توانند به لیست هتل آپارتمان‌های مشهد دسترسی پیدا کنند.

 

بازارهای خیابانی جدید مشهد

در حال حاضر بازارهای مشهد محدود به به بازارهای خیابانی قدیمی نیستند. بازارهای جدیدی به مشهد اضافه شده‌اند که هر کدام برای زائران و مسافران جذابیت زیادی دارند. از جمله بازارهای خیابانی جدید که به حرم مطهر نیز نزدیک می‌باشد می‌توان به بازار 17 شهریور، بازار خیابان جنت و بازار طلاب اشاره کرد.

از جذابیت‌های بازار طلاب در میان بازارهای مشهد، این است که در این محدوده خیابان ایثار که بورس بازار مانتو بوده و خیابان وحید (دریا) که بورس فروش کیف نیز واقع شده است. علاوه بر این بازار فردوسی 1 و 2 و پارک بازار نیز در این محدوده واقع شده‌اند. این بازارها علاوه بر داشتن واحدهای تجاری امکانات تفریحی همچون سینما، شهربازی و رستوران را نیز در اختیار زائران قرار می‌دهند.

 

بازارهای مشهد

اگر شما هم قصد سفر به مشهد دارید و به دنبال رزرو هتل آپارتمان‌ مشهد هستید ، می‌توانید سری به سایت اسنپ روم بزنید. با استفاده از اسنپ روم شما می‌توانید در عرض چند دقیقه هتل آپارتمان‌ ارزان در مشهد را شناسایی کرده و انتخاب و رزرو کنید.

 

سایر بازارهای مشهد

در میان بازارهای مشهد، بازارهای خیابانی جدید و شیک و مدرنی هم در مشهد هستند که این خیابان‌های نیز برای مسافران و گردشگران بسیار جذاب هستند. بازارهای خیابان راهنمایی، احمد آباد که بورس پوشاک، کیف، کفش و روسری بوده و بازار سلمان مشهد و پاساژ خورشید نیز در این منطقه واقع شده است. بازارهای بلوار سجاد نیز به خصوص در شب برای مشهدی‌ها و مسافرین جذابیت زیادی دارد. خیابان دانشگاه مشهد که بورس کفش بوده و برج بزرگ آلتون نیز در این خیابان واقع شده است. از این خیابان دسترسی به زیست خاور مشهد که از بازارهای قدیمی مشهد نیز محسوب می‌شود، راحت است. بلوار هاشمیه و در امتداد آن بلوار سیدرضی جزء مناطق جدید مشهد محسوب شده که بازارهای زیادی در آن واقع شده است. به سبب نزدیکی به منطقه گردشگری و ییلاقی طرقبه شاندیز بازارهای زیادی در جاده طرقبه قرار دارد که گردشگران و زائران از گردش در آنها پشیمان نخواهند شد.

 

بازارهای گردشگری مشهد

بازارهای گردشگری مشهد در نقاط مختلفی از شهر بزرگ مشهد پراکنده هستند. منطقه طرقبه و شاندیز از دیرباز یکی از نقاط خوش آب و هوای مشهد به شمار می‌رود که گردشگران و زائران زیادی از این منطقه بازدید می‌کنند. بازارهای سه راهی طرقبه و از جمله ویلاژ توریست بسیار مورد توجه گردشگران این منطقه واقع شده است.. بازار پروما، کیان سنتر و بازارهای دیگری که در بلوار جانباز مشهد واقع شده‌اند از دیگر بازارهای گردشگری مشهد محسوب می‌شوند.

منطقه گردشگری سپاد مشهد نیز از جمله بازارهای مشهد به شمار می‌رود که در این منطقه بازارهای بزرگی همچون الماس شرق، وصال و سپاد واقع شده است. در این منطقه پارک آبی، شهربازی و باغ پرندگان نیز برای گردش و تفریح مسافران در نظر گرفته شده است.

 

بازار الماس شرق مشهد

بازار بزرگ آرمان در نزدیکی حرم مطهر (پایین خیابان) از دیگر بازارهای مشهد محسوب می‌شود که بسیار جذاب بوده و امکاناتی از قبیل شهربازی، رستوران و کافی شاپ را در خود دارد. اگر به دنبال هتل آپارتمان ارزان در مشهد هستید در این خیابان و نزدیک به این بازار به این اقامتگاه‌ها دسترسی دارید که از طریق سایت اسنپ روم می‌توانید لیست هتل آپارتمان ارزان در مشهد را مشاهده نمایید.

 

بازارهای موقت مشهد

روز بازارها نیز از دیگر دسته‌بندی بازارهای مشهد محسوب می‌شوند. جمعه بازار پنجتن، جمعه بازار مادر واقع در قاسم‌آباد، شنبه بازار پارک بسیج صد‌ متری، چهارشنبه بازار و یکشنبه بازار الهیه، جمعه بازار خودروی الهیه از جمله بازارهای موقت مشهد محسوب می‌شوند که علاوه بر شهروندان مشهدی، مسافران زیادی نیز از این بازارها بازدید و خرید می‌کنند. عصر بازار طلاب و بلوار هدایت مشهد نیز جزء بازارهای موقت مشهد محسوب می‌شوند که به لحاظ مکانی فاصله نزدیک‌تری به حرم مطهر دارند.

رزرو یک هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم و بازارهای مشهد نزدیک باشد، یکی از دغدغه‌های اساسی زائرین گرامی است. اسنپ روم این دغدغه را برای زائرین عزیز رفع نموده است. مسافرین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت اسنپ روم هتل آپارتمان ارزان در مشهد رزرو نمایند و علاوه بر این از امکانات پشتیبانی 24 ساعته این تیم نیز برخوردار گردند.

 

رزرو هتل آپارتمان ارزان در مشهد از طریق اسنپ روم

اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان ارزان در مشهد هستید، می‌توانید سری به اسنپ روم بزنید. با مراجعه به اسنپ روم می‌توانید به لیست هتل آپارتمان‌های مشهد دسترسی داشته باشید. بیشتر هتل آپارتمان‌هایی که در این لیست قرار گرفته‌اند، به لحاظ مکانی به حرم مطهر نزدیک بوده و شما می‌توانید به راحتی به حرم رفت و آمد داشته باشید.

 

هتل آپارتمان ارزان در مشهد

این هتل‌ها بیشتر در مناطقی واقع شده‌اند که دسترسی به بازارهای مشهد و وسایل نقلیه عمومی راحت است. با استفاده از اسنپ روم به شما کد تخفیف تعلق می‌گیرد و علاوه بر این شما از پشتیبانی 24 ساعته تیم اسنپ روم نیز برخوردار خواهید بود. هدف این مجموعه معرفی هتل آپارتمان‌های ارزان قیمت مشهد به زائران و مسافران عزیز می‌باشد که بدون دغدغه سفر خوشی را برای خود رقم بزنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید