Performancing Metrics

چگونه اطلاعات ذخیره شده بر روی واتس اپ اندروید را به iOS منتقل کنیم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 452619
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1401 - 12:10
شرکت متا از فراهم شدن امکان انتقال تمامی داده های موجود بر روی واتس اپ دستگاه های اندرویدی به iOS بدون هیچ گونه تغییری خبر داد.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از بازار؛ یکی از بزرگترین مشکلات موجود بر سر راه آن دسته از کاربران سیسم عامل های اندروید که قصد تعویض گوشی های اندرویدی خود با دستگاه های iOS را دارند، داده های موجود در اپلیکیشن های ارتباطی آنها بر روی اندروید است که امکان انتقال آنها به اپلیکیشن های نصب شده بر روی iOS مانند واتس اپ بسیاری مشکل و حتی بعضا غیر ممکن بود.

اکنون شرکت متا که مالک واتس اپ محسوب می شود از ارائه اپلیکیشنی خبر داده که با استفاده از آن می توانید به سادگی اطلاعات ذخیره شده مانند تاریخه مکالمات و چت ها و دیگر اطلاعات اندروید خود را به دستگاهد جدید iOS خود منتقل نمایید.

به گفته متا، تنها بانصب اپلیکیشن Move to iOS از گوگل پلی می توانید به سادگی این مشکل را برطرف کرده و تمامی اطلاعات موجود بر روی دستگاه اندرویدی خود را بدون هیچ گونه تغییری به دستکاه جددی iOS خود منتقل نمایید.

اما در خصوص امنیت اطلاعات خود اصلا جای نگرانی نیوده و درست مانند فناوری استفاده شده در خود اپلیکیشن واتس اپ، تمامی اطلاعات شما به صورت P۲P و به صورت انکریپت شده به دستگاه جدیدتان منتقل شده و امکان جاسوسی از اطلاعات شده در روند انتقال اطلاعات وجود نخواهد داشت.

گفته می شود تمامی اطلاعات مانند چت ها، حافظه تماس ها، دفترچه تلفن و حتی رسانه های شما نیز در این فرآیند قابل جا به جایی بوده و حتی می توانید به صورت دستی موارد دلخواهتان را برای انتقال انتخاب نمایید.

 

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید