Performancing Metrics

سفر بورل به ایران بازار دلار را خالی از فروشنده کرد | اتاق خبر
کد خبر: 452886
تاریخ انتشار: 5 تیر 1401 - 23:30
در روزی که بازار فاز کاهشی داشت، معامله‌گران از زاویه متفاوتی به این اتفاق نگاه می‌کردند. از نظر آن‌ها در سنوات گذشته که سفرهای مهم خارجی رخ می‌داد یا اخبار مثبت برجامی بود، بازار ارز نوسان هزار تومانی را تجربه می‌کرد اما در روز گذشته نوسان در بازار ارز د

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اقتصادنیوز، در چهامین روز تیر همه نرخ‌ها در بازار ارز و سکه کاهشی بودند به جز دلار متشکل. همه این کاهش‌ها به لطف ورود بورل به تهران عنوان می‌شود. اما چرا در بازار فروشنده نیست اما خریدار هست؟ در معاملات روز گذشته در بازار ارز همه نرخ ها کاهشی بودند اکثر معامله‌گران اعتقاد داشتند سفر بورل به تهران و اعلام از سرگیری مذاکرات قیمت‌ها در بازار را در سرازیری قرار داد. تنها استثنا در بازار ارز قیمت دلار متشکل بود. دلار متشکل ساز مخالف زد و برخلاف سایر ارزها ۳۰ تومان هم بالا رفت. بازار سکه نیز از کاهش در امان نبود. اوج این کاهش برای سکه رفاه اتفاق افتاد که نسبت به قیمت روز پنجشنبه ۶۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

کاهش دامنه نوسان هم نشان می‌دهد بازار سخت در فاز نزولی قرار می‌گیرد. دلیل این مقاومت از بعد تکنیکال به قیمت دلار هرات برمی‌گردد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید