Performancing Metrics

تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی خلاف قانون است| گرانی‌ها را متوقف کنید | اتاق خبر
کد خبر: 453427
تاریخ انتشار: 22 تیر 1401 - 13:25
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس خطاب به رئیس جمهور و دولت تأکید کرد: تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی خلاف قانون است و رئیس جمهور علاوه بر این باید به افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های پی در پی پایان دهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  بازار، سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دولت گفت: انتظار داریم مطابق قانون حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود، با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی و قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به وضعیت این افراد باید رسیدگی شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: با جدیت مشکلات معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها را حل کنید، همچنین به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تسریع بخشید چرا که این تعلل خلاف قانون است.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خوزستان یادآور شد: سهمیه گازوئیل کشاورزان شوشتر و گتوند باید تأمین شود، کاهش گازوئیل ظلم آشکار به کشاورزان دو شهرستان است لذا خسارت کشاورزان باید پرداخت شود. همچنین از آقای رئیس جمهور درخواست می‌کنم که افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های پی‌در پی که امان مردم را بریده متوقف، اصلاح و در مورد آنها تدبیر کند.

گیلانی در ادامه از وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی مصوب شورای اقتصاد کشور برای استحکام‌بخشی و مرمت منظومه آبی تاریخی شوشتر تشکر کرد، همچنین از مدیرعامل سازمان آبفای خوزستان برای شروع لایروبی این منظومه آبی شوشتر و تکمیل و احداث کانال کشاورزان گتوند تشکر کرد.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید