Performancing Metrics

تنها ۵ درصد متقاضیان طرح ملی مسکن در گلستان وجه اولیه را واریز کردند | اتاق خبر
کد خبر: 454497
تاریخ انتشار: 11 مهر 1401 - 07:51
گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از مجموع ۶۵ هزار متقاضی مشمول و تایید شده طرح نهضت ملی مسکن در گلستان، فقط پنج درصد آن ها سهم آورده اولیه را واریز کردند.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تامین زمین برای طرح ملی مسکن با توافق وزارت راه و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر مطلوبی قرار گرفته است و حدود نیمی از اراضی این طرح در گلستان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در مجموع ۴۵۰ الی ۵۰۰ هکتار زمین در گلستان تحویل و یا در آستانه تحویل است که می تواند کفاف ۵۰ درصد زمین مورد نیاز برای ۹۰ هزار متقاضی گلستان باشد.

وی گفت: سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی در مناطق مختلف گلستان در دست اجرا است که متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی دارند و در ادامه تا دو ماه آینده برای سه هزار واحد دیگر قرارداد خواهیم بست.

ملک اضافه کرد: بر اساس  پالایش  انجام شده ثبت نام کنندگان، حدود ۶۵ هزار متقاضی گلستانی مشمول مسکن ملی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: سهم آورده و واریزی متقاضیان از اهمیت زیادی در پیشرفت و یا آغاز پروژه ها دارد، در بخش آورده متقاضیان ضعیف هستیم و تا امروز از مجموع ۶۵ هزار نفری که تایید شده‌اند تنها سه هزار نفر سهم خود را واریز کرده‌اند.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید