Performancing Metrics

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل | اتاق خبر
کد خبر: 455005
تاریخ انتشار: 14 آذر 1401 - 10:51
اردبیل- رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: اهمیت به پرداخت تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استان با ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در صدد هستیم به ۵۰ درصد برسانیم.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از یوسف عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به پرداخت تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استان اردبیل با ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که درصدد هستیم این میزان را با هدفگذاری‌های به عمل آمده به ۵۰ میلیارد تومان برسانیم و نسبت به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بخشی از منابع را به صندوق‌های پژوهش و فناوری تخصیص دهیم.

وی افزود: توجه به ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان برای محصولات غیردانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه توجه به شرکت‌های فناور غیردانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از این محل مشکلی ندارد و با توجه به این که اردبیل نقطه عطفی در نمایش توان و ظرفیت پژوهشگران و فناوران دارد بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خاطرنشان کرد: ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی و تلاش سرمایه‌گذاران و صنعتگران برای تامین نیازهای فناورانه با جدیت اساسی مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه اهمیت به بهره‌گیری از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

عباس‌پور اذعان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و توجه به بحث اشتغال‌زایی با وام کم‌بهره متناسب با نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف توسعه شرکت از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه به دنبال بهره‌گیری از محورهای بیانیه گام دوم و توجه به جهاد علمی برای تحقق محورها هستیم که انتظار می‌رود بتوانیم به جایگاه مورد انتظار دست یابیم.

وی افزود: نباید از هیچ تلاشی در استان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دریغ شود چرا که با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری به این مهم تاکید کرده و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواستار توجه ویژه شده‌اند.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید