Performancing Metrics

سیناپکینگ، مجتمع چاپی با کیفیتی متفاوت! | اتاق خبر
کد خبر: 455780
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1401 - 21:32
فرض کنیم شما مالک کسب و کاری هستید که محصول یا خدمتی ارائه می دهید یا حتی خانمی خانه دار یا فردی دانشجو، به هر حال در طول زندگی یک بار هم که شده به خدمات چاپی نیاز پیدا کرده اید.

 به گزارش اتاق خبر، انتخاب یک مجتمع چاپی که بتواند موارد درخواستی را با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و با خوش قولی به شما تحویل دهد همواره برای افراد مختلف، مشکل ساز بوده است.

در برخی مواقع شرکت چاپی محصول شما را سر وقت تحویل می دهد اما کیفیت لازم را ندارد، گاهی سفارش تحویل داده شده کیفیت خوبی دارد اما با قیمتی بسیار بالا و بسیار دیر آن را تحویل می گیرید. بنابراین اعتماد به شرکتی که بتواند از عهده سفارشات در حجم بالا بر بیاید، بسیار سخت است. در این مقاله با بررسی مجتمع چاپی سیناپکینگ و اشاره به خدماتی که ارائه می دهد، یک مورد آن را زیر ذره بین می گیریم.

مجتمع چاپی سیناپویش زرفام

شرکت چاپ و بسته بندی سینا در سال 1378 با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی انواع بسته‌بندی های موجود در کشور تاسیس شد و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، بهره‌گیری از دستگاه‎های به روز در چاپ و البته اعتماد مشتریان در این مسیر پیش می‎رود. با گسترش نیروی فنی و همچنین دستگاه های این مجموعه، طیف وسیعی از محصولات چاپی نیز به خدمات آن اضافه شد.

اگر در حوزه امنیت و لیبل های امنیتی تحقیقی کرده باشید، احتمالا نام این شرکت به گوشتان خورده است. سیناپکینگ به یکی از متخصصان در حوزه چاپ هولوگرام و برچسب های امنیتی تبدیل شده و به نوعی با کیفیت ترین مجموعه در این حوزه است.

تجهیزات سیناپک

برخی از امکانات این شرکت که در جهت افزایش کیفیت و بهره وری به آن اضافه شده شامل موارد زیر می باشد:

  • دستگاه های لترپرس و دایکات برای برش لیبل
  • دو عدد دستگاه چاپ افست پیشرفته 4 رنگ
  • دستگاه چسباندن جعبه و هاردباکس
  • دستگاه تولید ورق کارتن
  • دستگاه افست رول (لیبل های رولی)
  • سلفون کشی با دقت بالا
  • بالاترین کیفیت مواد اولیه داخلی و خارجی

خدمات چاپی مجموعه سیناپکینگ

  • چاپ هولوگرام

هولوگرام یکی از مهم ترین لیبل های امنیتی و در اصل اولین نقطه مبارزه برند ها با جعل و کپی برداری محصولات است. این برچسب امنیتی که در انواع مختلفی چاپ و توزیع می شود، با قرار دادن فاکتور های امنیتی زیاد و دقیق به همراه تکنولوژی چاپی به روز، عملا امکان جعل و کپی برداری از خود را به صفر می رساند؛ به همین دلیل زدن لیبل هولوگرام روی محصولات باعث حفاظت از نام کالا و ایجاد اعتماد مشتریان به برند خواهد شد.

چاپ هولوگرام در مجموعه سیناپکینگ با کیفیتی مثال زدنی صورت می گیرد و پس از سفارش می توانید از ضد جعل بودن آن اطمینان داشته باشید.

  • برچسب اموال

لیبل اموال مشابه هولوگرام، یکی از مهم ترین ها اما در حوزه لیبل صنعتی است. هر شرکتی که مکان فیزیکی دارد و برای شروع کار وسایلی تهیه می کند، برای جلوگیری از آسیب، خسارت و یا سرقت دارایی های شرکت، از شماره گذاری به سبک برچسب اموال کمک می گیرد. لیبل اموال در مجموعه سیناپکینگ در دو جنس نقره ای و زرد PVC چاپ می شود و شما می توانید لوگو، طرح، نوشته، شروع شماره گذاری و ... را در فرم آماده این شرکت تعیین کنید.

  • انواع لیبل

در لیبل گذاری محصولات مختلف، باید از برچسب های متفاوتی استفاده کرد. به عنوان مثال اگر محصول شما نوشیدنی شیشه ای باشد بهتر است از لیبل متالایز یا شیشه ای استفاده کنید و یا برای برچسب زنی کود شیمیایی، بهترین گزینه لیبل پشت چسب دار کاغذی است. برای اطلاع بیشتر در مورد تمامی لیبل های چاپی توسط سیناپویش زرفام، می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • چاپ فاکتور

یکی از خدماتی که به تازگی در وبسایت سیناپکینگ می توان دید، انواع چاپ فاکتور در ابعاد و اشکال مختلف است. از فاکتور رسمی که مورد نیاز تمامی کسب و کار هاست تا فاکتور گلاسه، کاربن لس و قبضی، می توانید آن ها را در انواع سایز کاغذ با بالاترین کیفیت از سیناپک بخواهید.

چاپ فاکتور توسط سیناپکینگ در دسته بندی های زیر انجام می شود:

  1. چاپ فاکتور تحریر: برای دریافت چند نسخه از یک متن، باید زیر برگه اول کاغذ کاربن قرار دهید. این فاکتور معمولا در ابعاد A3 تا A6 چاپ و تا 6 ورق را شامل می شود.
  2. چاپ فاکتور کاربن لس: نوع بسیار محبوب انواع فاکتور، کاربن لس است که دیگر نیازی به کاغذ کاربن در هنگام نوشتن روی آن ندارید.
  3. فاکتور رسمی دارایی و مالیاتی: دارای فرمت استاندارد مطابق سازمان دارایی، شماه گذاری ملخی قرمز برجسته و چاپ در ابعاد A4 و A5
  4. فاکتور دسته چکی (قبضی): سایز 1/3 کاغذ A4 بسیار مناسب برای رسید و با طراحی منحصر به فرد + سفارشی سازی

 

  • چاپ هاردباکس و جعبه

همانطور که اشاره شد، یکی از اولین خدماتی که صنایع سیناپکینگ ارائه داد و حال که بیش از 25 سال از سن این کسب و کار می گذرد، می توان انتظار بالاترین کیفیت چاپی هاردباکس و جعبه را از آن ها درخواست کرد.

چرا مجتمع چاپی سیناپکینگ

مجتمع چاپ و بسته بندی سینا با سابقه فعالیت بیش از 20 سال در زمینه چاپ انواع لیبل های امنیتی و صنعتی یکی از برترین های این صنعت است؛ اما چرا؟

  1. سابقه کاری درخشان و حفظ کیفیت بالای لیبل ها علی رغم نوسانات مالی بازار
  2. همکاری با بزرگترین برند های شیمیایی، وسایل جانبی موبایل، لوازم خانگی و ... (مانند آریا شیمی، تیپاکس، داریا همراه، گلدیران، بانک ملی و ...)
  3. تهیه به روز ترین لوازم و تجهیزات چاپ افست، دیجیتال، دای کات، لترپرس و ...
  4. نمونه کار های متعدد که می توانید در وبسایت این مجموعه مشاهده کنید.
  5. ارائه بالاترین کیفیت ممکن برای سفارشات چاپی به همراه تضمین مناسب ترین قیمت
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید