Performancing Metrics

معاون راهداری: تردد در همه جاده‌های استان تهران روان و برقرار است | اتاق خبر
کد خبر: 456410
تاریخ انتشار: 7 فروردین 1402 - 11:55
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: تردد با وجود بارندگی‌های شب گذشته در تمام جاده‌های این استان به صورت روان برقرار است.

 

 به گزارش اتاق خبر به نقل از عارف امرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته در تمام جاده های استان تهران شاهد بارندگی و لغزندگی مسیرهای ارتباطی بودیم اما با این وجود هیچ مشکلی از نظر تردد و ترافیک ایجاد نشد.

وی با اشاره به بازگشایی جاده چالوس و تهران - شمال یادآور شد: بازگشایی این مسیرها، تاثیر مثبتی در روان شدن ترافیک شمالی و غربی استان تهران داشت.

امرایی با اشاره به آغاز دور دوم سفرها از پایان هفته جاری از آماده باش مستمر تمام نیروهای راهداری برای استقبال از مسافران در این دور از سفرها خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیش از سه میلیون سفر در راه های ارتباطی این استان به ثبت می رسد، تاکید کرد: با توجه به آغاز بارندگی ها، به حتم رانندگان نکات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات و به همراه داشتن لوازم ضروری را مد نظر داشته باشند.

طرح نوروزی راهداری بیش از ۴۵۰ راهدار و تجهیزات راهداری از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید