اما چرا شهروندان به استفاده از موتورسیکلت روی آوردند؟
آیا همه چیز به ساختار شهری باز میگردد یا اقتصاد هم در این راستا نقشآفرینی کرده است؟
مرضیه باریکانی، کارشناس حمل و نقل و برنامهریزی شهری در گفتوگو با اکوایران تاکید میکند که این مقصر استفاده از موتورسیکلت شهروندان نیستند.
کد خبر:
467185
تاریخ انتشار: 3 دی 1404 - 19:45
برخی از کارشناسان این روزها هشدار میدهند که تهران به دلیل حضور موتور سیکلتهای فراوان توانایی تبدیل شدن به دهلی را دارد.
