Performancing Metrics

امسال نمایشگاه پاییزه نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 74044
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1393 - 13:31

اتاق نیوز - نایب رییس اتاق اصناف تهران گفت : امسال نمایشگاهی به عنوان نمایشگاه پاییزه برگزار نمی‌شود و به جای آن جشنواره فروش فوق‌العاده‌ در کلیه واحد‌های صنفی کشور برگزار خواهد شد.

ابراهیم درستی در گفت وگویی با بیان این‌که اتحادیه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک بالغ بر پنج هزار واحد صنفی هستند که می‌توانند در این جشنواره بزرگ در اقصی نقاط تهران شرکت کنند، گفت: فروش فوق العاده ویژه بازگشایی مدارس از دهم شهریور تا دهم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره فروشندگان می‌توانند از سود خود 10 تا 20 درصد به خریداران تخفیف دهند اظهار کرد: در رابطه با کالاهای اساسی با توجه به ثبات بازار نیازی به برگزاری نمایشگاه نداریم.

وی با بیان اینکه برای حضور هر واحد صنفی در این فروش فوق العاده بین 50 تا 100 هزار تومان از سوی اتحادیه‌ها دریافت می‌شود که البته برخی اتحادیه‌ها چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند گفت: به دلیل اینکه نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در ایام پایانی سال و زمان بازگشایی مدارس از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نبود، برگزاری این نمایشگاه ها متوقف شده و فروش‌های فوق العاده جایگزین آن می‌شود.

به گزارش ایسنا ، درستی همچنین در رابطه با روپوش مدارس گفت: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و برنامه‌ریزی بیشتری صورت گیرد.

نایب رییس اتاق اصناف تهران با بیان این‌که برای برگزاری فروش فوق‌العاده باید واحد‌های صنفی از اتحادیه زیرمجموعه خود مجوز بگیرند، تاکید کرد: اگر این کار صورت نگیرد با آنها برخورد می‌شود.

وی همچنین در رابطه عکس‌هایی که بر روی برخی کیف‌های مدارس چاپ می‌شود، گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و نباید از نظر فرهنگی با شئونات ما مغایر باشند، باید کاری کنیم از تولیدات داخلی حمایت شود و جذابیت و کیفیت آنها را افزایش دهیم و از نظر فرهنگی نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین از ادغام برخی از اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: انشا‌الله بتوانیم تا پایان سال بعضی از اتحادیه‌ها مثل چلو خورشت، چلو کباب ، مرغ و ماهی، اتحادیه طباخان و چند اتحادیه دیگر را اغام کنیم چون هرچقدر حلقه مدیریتی تنگ‌تر شود مشکلات کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: در ابتدا حدود 15 تا 20 اتحادیه ادغام می‌شوند و اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

نایب رییس اتاق اصناف تهران همچنین با بیان اینکه اصناف بعد از انقلاب جایگاه خاصی نداشتند گفت: برای اولین بار است که برای اصناف در شورای گفت‌وگوی دولت یک صندلی ویژه‌ای در نظر گرفته شده و در اتاق بازرگانی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید