Performancing Metrics

سفر مقامات اتاق بازرگانی ایران به تاجیکستان؛ توسعه روابط در دستور کار | اتاق خبر
کد خبر: 74321
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1393 - 14:07

اتاق نیوز - یک هیأت اقتصادی و تجاری ایران به منظور کمک به توسعه روابط تهران-دوشنبه فردا وارد تاجیکستان خواهد شد.

یک هیئت بلندپایه تجاری جمهوری اسلامی ایران به ریاست «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فردا دوشنبه وارد پایتخت تاجیکستان خواهد شد.

شافعی را در این سفر 35 نفر از فعالان تجاری شامل نمایندگی‌های دولتی و بخش خصوصی فعال در حوزه تجارت خارجی همراهی خواهند کرد.

همچنین، بنابر اعلام سفارت ایران در دوشنبه، این سفر 4 روزه به دعوت رسمی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت تاجیکستان از همتای ایرانی خود صورت گرفته و طی آن ضمن معرفی ظرفیت و توانمندی‌های اقتصادی متقابل و شناسایی زمینه‌های جدید همکاری و افزایش سطح مبادلات اقتصادی، بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت طرف‌های ایرانی در پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، فنی و مهندسی این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر انجام ملاقات هیئت رسمی ایرانی با وزراء و مسئولین بلند‌پایه اقتصادی تاجیکستان، دیدارها و نشست‌هایی میان رئیس و مسئولین اتاق بازرگانی ایران و همچنین فعالان اقتصادی ایرانی با همتایان تاجیک نیز انجام خواهد شد.

در همین راستا و به منظور ایجاد فرصت لازم جهت آشنایی هرچه بیشتر بخش‌های اقتصادی، صنعتی و بازرگانی ایران و تاجیکستان، فردا بعد از ظهر در محل هتل «تاجیکستان» شهر دوشنبه، نشست مشترک فعالان اقتصادی با حضور رؤسای اتاق‌های بازرگانی 2 کشور برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید