Performancing Metrics

اعضای هیئت مؤسس شورای ایران و پاکستان انتخاب شدند | اتاق خبر
کد خبر: 75450
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1393 - 22:41

اتاق نیوز - گردهمایی انتخاب اعضای هیئت مؤسس شورای ایران و پاکستان پیرو فراخوان عمومی که در تاریخ سوم شهریورماه در روزنامه دنیای اقتصاد و دیگر مبادی اطلاع رسانی منتشر شده بود، پنجم شهریور ماه در اتاق ایران برگزار شد.

«فرزاد مهرانی»، سرپرست دبیرخانه اتاق ها و شوراهای مشترک، ضمن تأکید بر لزوم افزایش سطح تعامل اتاق ها و شوراهای مشترک با بدنه اجرایی و مدیریتی اتاق ایران، از اعضای هیئت مؤسس شورای ایران و پاکستان درخواست کرد که با پیگیری جدی در بحث عضو گیری از فعالان اقتصادی خوشنام و علاقه مند بهره بگیرد. البته برای این منظور امکانات و ظرفیت های موجود اتاق ایران در اختیار این شورا قرار دارد.

در این جلسه «حسین تازیکی»، از شرکت بازرگانی سرمایه، «امید خداوردی» از شرکت بهشت پارس، «حسین جهانگیر»، مدیرعامل شرکت داروسازی، بهداشتی «دکتر جهانگیر فرشاد» نور فردی مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین المللی باربد و «سید جلال حسینی»، مدیر عامل شرکت ساد ایران به عنوان اعضای هیئت مؤسس تعیین شدند.

در این بین «حسین تازیکی»، به عنوان رئیس هیئت مؤسس، برگزیده و مقرر گردید، این شورا با همکاری دبیرخانه اتاق ها و شوراهای مشترک، ظرف مدت سه ماه نسبت به عضو گیری و تشکیل اولین مجمع عمومی خود اقدام کند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید