Performancing Metrics

رشد چشمگیر تولید لوازم خانگی در چند سال اخیر | اتاق خبر
کد خبر: 75937
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1393 - 17:43

اتاق نیوز - رییس اتاق اصناف ایران گفت: رشد تولیدات داخلی لوازم خانگی در چند سال اخیر قابل تحسین است و نشان از توان بالای تولیدکنندگان ایرانی دارد.   

علی فاضلی  در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لوازم خانگی در مصلی تهران  تصریح کرد: در تولید برخی از لوازم خانگی خارجی نیز بیش از 70 درصد قطعات آن توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شد که با وجود مشکلات فراوان، تولید این مجموعه قطعات اولیه و مهم کالاهای مدرن، قابل تحسین است.

وی افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا مسئولان نظام که دغدغه خاطر تولیدات داخلی را دارند بیش از پیش با توانایی های تولیدکنندگان داخلی آشنا شوند و مشکلات را نیز از نزدیک شاهد باشند و برای رفع آن بکوشند.

فاضلی اظهار داشت: باید از توان و تخصص نیروهای متخصص داخلی به نحو مطلوب استفاده شود و به طور قطع استقبال مناسبی از نمایشگاه لوازم خانگی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین ادامه داد: اتاق اصناف ایران با تعامل بیشتر با دستگاه های دولتی به دنبال تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا تکنولوژی تولید را برای توسعه واحدهای تولیدی وارد کنیم.

سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از روز جاری آغاز به کار کرد و تا 14 شهریور ماه در ضلع جنوبی مصلی تهران برپا خواهد بود.

در نمایشگاه امسال 60 درصد شرکت کنندگان مربوط به تولیدکننده داخلی و 40 درصد مابقی نیز مربوط به تولیدکننده خارجی است.

همچنین در این دوره از نمایشگاه لوازم خانگی 32 برند برتر حضور دارند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید