Performancing Metrics

به زودی تکلیف تشکل‌های اتاق بازرگانی مشخص می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 81548
تاریخ انتشار: 11 مهر 1393 - 18:36

اتاق نیوز - نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ساختمان جدید اتاق بازرگانی ایران که در حال اتمام است، به زودی تکلیف تشکل‌های اتاق را نیز مشخص می‌کند.

در چهل و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران که روز هشتم مهر ماه 93 برگزار شد،‌ با رأی اکثریت آرا تصمیم خرید ساختمان جدید برای مستقر شدن تشکل‌ها تصویب شد که پدرام سلطانی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اهمیت تشکل‌ها از این جهت است که کانون تخصصی حوزه‌های مختلف کسب و کار هستند و بازوان اتاق برای پیگیری مسائل و موضوعات تخصصی محسوب می شوند و ارائه نظرات و پیشنهادات به بخش خصوصی از این طریق به اتاق بازرگانی و از اتاق بازرگانی به دولت منتقل می‌شود.

به گزارش ایسنا ، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد:‌ اتاق بازرگانی ایران متولی تشکل‌هاست. در حال حاضر ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی در جوار محل فعلی اتاق در خیابان طالقانی رو به اتمام است و با تکمیل این ساختمان،‌ فضای بیشتری خواهیم و فضایی برای استقرار تشکل‌ها در نظر می‌گیریم.

سلطانی خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی تهران بهتر است به مسائل اعضای خود رسیدگی کند و اگر می‌خواهد کمک داشته باشد پیشنهاد من ایجاد باشگاه فعالان اقتصادی است که از این طریق فعالان بخش خصوصی به ارائه پیشنهادات خود بپردازند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید