Performancing Metrics

آغازثبت نام اعضای ائتلاف بزرگ :ابراهیم جمیلی و مسعود دانشمند ثبت نام کردند | اتاق خبر
کد خبر: 90985
تاریخ انتشار: 9 بهمن 1393 - 18:08
ابراهیم جمیلی و مسعود دانشمند که تا پیش از این به عنوان اعضای فعال گروه مجمع فعالان توسعه شناخته می‌شدند با عنوان رئیس و عضو ائتلاف بزرگ به ساختمان اتاق تهران رفتند
ابراهیم جمیلی و مسعود دانشمند که تا پیش از این به عنوان اعضای فعال گروه مجمع فعالان توسعه شناخته می‌شدند با عنوان رئیس و عضو ائتلاف بزرگ به ساختمان اتاق تهران رفتند و ثبت‌نام کردند.
به گزارش اتاق نیوز روز پنجشنبه و در ششمین روز ازثبت نام انتخابات اتاق بازرگانی تهران ابراهیم جمیلی ،رئیس خانه اقتصاد ایران و رئیس ستاد ائتلاف بزرگ به همراه مسعود دانشمند دبیر کل خانه اقتصاد در اتاق بازرگانی تهران حضور یافتند و جهت کاندیداتوری انتخابات آتی اتاق ثبت نام کردند. علاوه بر این محمدمهدي طباطبايي، سادينا آبايي و محمدباقر رجال و علي نقيب نیز از ائنلاف بزرگ به اتاق تهران رفتند و ثبت نام کردند. لازم به ذکر است ائتلاف بزرگ با پیوستن چندین تشکل و انجمن بزرگ و کوچک با هدف رسیدن به اتاق مطلوب و تاثیرگذار شکل گرفت .مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران، خانه اقتصاد ایران، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون حمل و نقل ایران و خانه صنعت و معدن جوانان ایران ، انجمن قطعه‌سازان ایران‏‌، انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران، اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و اتاق بازرگانی ایران و امارات، شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی از اولین گروه هایی بودند که به ائتلاف بزرگ پیوستند. همچنین انجمن قطعه‌سازان ایران‏‌، انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران، اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و اتاق بازرگانی ایران و امارات ، شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی ، اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران و انجمن ارگانیک ایران نیز آمادگی خود را برای حمایت از این ائتلاف در راستای انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده اند. در همین راستا مهم‌ترین اهداف گروه انتخاباتی ائتلاف بزرگ ، تقویت جایگاه بخش‌خصوصی، ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی، تقویت مناسبات اتاق و کمک برای رسیدن به اهداف اتاق بر اساس قانون است. همین موضوع موجب شده تا گروه‌ها و تشکل‌های اقتصاد بخش خصوصی، حمایت خود را از این گروه روز به روز بیشتر کنند .
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید