Performancing Metrics

عدم رقابتی شدن اقتصاد منجر به فساد می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 91011
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1393 - 08:52
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لازمه مبارزه جدی با فساد در کشور گفت: عدم رقابتی شدن اقتصاد منجر به فساد می‌شود و در اولین قدم مبارزه با فساد باید
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لازمه مبارزه جدی با فساد در کشور گفت: عدم رقابتی شدن اقتصاد منجر به فساد می‌شود و در اولین قدم مبارزه با فساد باید اقتصاد کشور رقابتی شود.
تعامل- ابراهیم جمیلی با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد اظهار داشت: یکی از دلایل فساد عدم نظارت صحیح است و لازمه مبارزه با فساد شفاف‌سازی می‌باشد. وی افزود: باید از افرادی که درست کار می‌کنند حمایت قانونی شود و در مقابل با اشخاصی که موجب فساد در کشور می‌شوند برخورد قانونی و جدی شود. عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: وقتی در کشور فساد رخ می‌دهد بخش خصوصی دچار مشکل می‌شود این در حالی است که باید با منشا فساد مبارزه شود نه اینکه بخش خصوصی که درست کار می‌کند دچار مشکل می‌شود. جمیلی گفت: درخواست بخش خصوصی این است که به طور جدی با فساد برخورد شود و لازمه این امر هم شفافیت است. وی افزود: یکی از جنبه‌های شفافیت در بحث اطلاع‌رسانی است چراکه با اطلاع‌رسانی صحیح رقابت ایجاد شود.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید