Performancing Metrics

وزیر اقتصاد:توهم‌گرایی خوشبینانه نداشته باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 91514
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1393 - 19:38
وزیر اقتصاد عنوان کرد: بی‌توجهی به تکانه‌ها و بحران‌ها ممکن است به توهم گرایی خوشبینانه منجر شود و بی‌توجهی به اهداف بلندمدت هم ممکن است ما را اسیر روزمرگی کند....
وزیر اقتصاد عنوان کرد: بی‌توجهی به تکانه‌ها و بحران‌ها ممکن است به توهم گرایی خوشبینانه منجر شود و بی‌توجهی به اهداف بلندمدت هم ممکن است ما را اسیر روزمرگی کند.
به گزارش اتاق نیوز، علی طیب‌نیا که امروز در «چهارمین سمپوزیوم ایران در افق ۱۴۰۴ با محوریت مدیریت جامع و راهبردی انرژی، آب و تجارت کشور در افق سند چشم‌انداز» سخن می‌گفت نگرانی‌های خود نسبت به مشکلات اقتصادی پیش‌روی دولت را بروز داد و نسبت به توهم‌گرایی خوشبینانه نسبت به مسائل هشدار داد. آن طور که مهر گزارش داده،  وزیر اقتصاد گفته است: بی‌توجهی به تکانه‌ها و بحران‌ها ممکن است به توهم‌گرایی خوشبینانه منجر شود و بی‌توجهی به اهداف بلند مدت هم ممکن است ما را اسیر روزمرگی کند، بنابراین باید ترکیبی از انضباط و انعطاف را مدنظر داشت، انضباط در پیگیری اهداف بلندمدت و انعطاف در پاسخگویی به موضوعات کوتاه مدت. وی ادامه داد: رمز موفقیت این هدف ارتباط مسائل کوتاه‌مدت به اهداف بلند مدت است، هر چالش و بحرانی روزی به اتمام می‌رسد و در این بین کشوری موفق است که بتواند چالش‌ها و بحران‌ها را با رویکردی بلند مدت حل و فصل کند و پشت سر بگذارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید