Performancing Metrics

معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح از سوی ائتلاف بزرگ | اتاق خبر
کد خبر: 92320
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1393 - 12:06
 سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ، با برشمردن شاخص های انتخاب فهرست چهل گانه این ائتلاف برای حضور در انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن گفت: هیات سه نفره ای این شاخصه ه...
 سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ، با برشمردن شاخص های انتخاب فهرست چهل گانه این ائتلاف برای حضور در انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن گفت: هیات سه نفره ای این شاخصه ها را تعیین کرده اند.
ابوالفضل روغنی در گفتگو با ستاد خبری ائتلاف بزرگ- با اشاره به جلسه ستاد ائتلاف مبنی بر تعیین شاخصه ها و استانداردهای منتخبان ستاد ائتلاف بزرگ برای حضور در انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن گفت: استانداردها و شاخصه‌های مناسب برای فهرست نهایی 40 نفره ستاد ائتلاف بزرگ استخراج شده که بر اساس آن معیارهایی همچون مدرک تحصیلی مناسب، اقدامات مثبت در بخش خصوصی، عضویت در هیات مدیره انجمن ها و تشکل های صاحب نام و سابقه عضویت در هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع ومعادن مدنظر قرار خواهد گرفت. سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ افزود: بر این اساس، هر فرد متقاضی حضور در فهرست 40 نفره این ائتلاف، رتبه بندی شده و بر اساس شاخص های مذکور، امتیازدهی می شود تا در نهایت، افراد حائز صلاحیت، انتخاب شوند. وی تصریح کرد: این افراد نباید بدهی بانکی داشته باشند و در عین حال هم، در صنف خود خوشنام باشند، بر این اساس هیات سه نفره ای شاخص ها را تعیین کرده و هر فردی که الگوهای مذکور را داشته باشد، از سوی ائتلاف بزرگ، تائید صلاحیت خواهد شد. به گفته روغنی، در کنار این، گروه هفت نفره ای نیز تشکیل شده تا بتواند فهرست 40 نفره ائتلاف بزرگ را نهایی کنند. هم اکنون نیز این دو گروه آغاز به کار کرده اند و ارزشگذاری متقاضیان آغاز شده است. وی اظهار داشت: این گروهها از میان 100 نفر کاندیدای موجود، لیست نهایی را ممیزی و تعیین می کنند، ضمن اینکه ممکن است از صد نفر مذکور، حتی هشتاد نفر هم حائز صلاحیت و رتبه باشند، که در این صورت افراد به رای گذاشته می شوند و در نهایت لیست نهایی استخراج می شود. سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ خاطرنشان کرد: البته منتظر تائید صلاحیت های نهایی نیز از سوی هیات نظارت بر انتخابات اتاقهای بازرگانی و دستگاههای نظارتی دیگر هستیم تا پس از تائید صلاحیت نهایی، فهرست را اعلام کنیم. روغنی پیش بینی کرد تا 30 بهمن تائید صلاحیت ها نهایی شود.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید