Performancing Metrics

طباطبایی:از محسنات ائتلاف بزرگ وجود تنوع آراست | اتاق خبر
کد خبر: 92637
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1393 - 12:50
عضوهیات رئیسه شورای بازرگانی ایران و هند، با بیان اینکه اتاق بازرگانی نیازمند کار تشکیلاتی است، گفت: بسیاری از دارندگان کارت بازرگانی به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب،...
عضوهیات رئیسه شورای بازرگانی ایران و هند، با بیان اینکه اتاق بازرگانی نیازمند کار تشکیلاتی است، گفت: بسیاری از دارندگان کارت بازرگانی به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب، از خدمات اتاق اطلاعی ندارند.
محمدمهدی طباطبایی در گفتگو با ستاد خبری ائتلاف بزرگ، گفت: اتاق نیاز به انجام کار تشکیلاتی دارد و کسانی که وارد اتاق می شوند در قبال کسانی که به آن ها رای داده اند مسئول اند و باید پاسخگو باشند. عضو ستاد ائتلاف بزرگ افزود: بنابراین مهم است که با برنامه ریزی وارد اتاق شویم و سرفصل هایی برای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تعیین کنیم. عضو هیات مدیره اتحادیه خشکبار تصریح کرد: بسیاری از دارندگان کارت بازرگانی به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب از خدمات اتاق اطلاعی ندارند؛ اما به نظر می رسد که باید تنوع افراد در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی وجود داشته باشد. طباطبایی معتقد است که تنوع آراء منتج به تصمیم فراگیر می شود ، تصمیمی که تمام اقشار حاضر درائتلاف از آن منتفع می شوند. وی ابراز امیدواری کرد که در طول ۴ سال آینده به کمک اعضای فعال اتاق بازرگانی شرایط رشد و توسعه اقتصاد کشور فراهم شود و به سمت اتاق مطلوب گام برداشته شود. عضوهیات رئیسه شورای بازرگانی ایران و هند اظهار داشت:یکی از محسنات ائتلاف بزرگ وجود تنوع آراست.تنوع آراء منتج به تصمیم فراگیر می شود .تصمیمی که تمام اقشار حاضر درائتلاف از آن منتفع شوند.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید