Performancing Metrics

عرضه مرغ 6890 تومانی در بازارهای میوه و تره‌بار | اتاق خبر
کد خبر: 92990
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1393 - 12:13
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: پرتقال و سیب مورد نیاز شب عید به اندازه کافی تولید و ذخیره‌سازی شده و به موقع در بازار توزیع می‌شود. گوشت مرغ نیز به میزان کافی تولید و ذخ...
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: پرتقال و سیب مورد نیاز شب عید به اندازه کافی تولید و ذخیره‌سازی شده و به موقع در بازار توزیع می‌شود. گوشت مرغ نیز به میزان کافی تولید و ذخیره‌سازی شده و با قیمت 6890 تومان در بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.
ایسنا- محمود حجتی امروز - سه شنبه - در نشستی خبری که اکنون در حال برگزاری است، از رشد بیش از 21 درصدی صادرات مواد خام و فرآوری شده طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: در افق 10 ساله، تراز بازرگانی غذا و محصولات کشاورزی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به صفر می رسد. وی اظهار کرد: تا پایان آذر ماه 4.7 میلیارد دلار مواد خام و فرآوری شده صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21.8 درصد رشد داشته است. حجتی گفت: تنظیم بازار محصولات کشاورزی با اولویت تامین از تولید داخلی، نظام‌مند کردن عرضه و تقاضا و مقابله با واردات بی‌رویه صورت می‌گیرد. وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: امسال برای تجهیز 200 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری برنامه ریزی شده است. وی گفت: افزایش بهره‌وری از منابع آب و خاک به طور جدی در دستور کار دولت و وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد. به گفته وزیر جهاد کشاورزی توسعه مکانیزاسیون، اجرای عملیات خاک ورزی، بذرهای مقاوم به خشکی و زودرس و توسعه کشت متراکم تا 20 درصد در افزایش بهره وری بخش کشاورزی تاثیر دارد. حجتی افزود: افزایش محصولات در واحد سطح در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است. وزیر جهاد کشاورزی گفت: به منظور کاهش وابستگی به واردات روغن، کنجاله و دانه‌های روغنی مطالعات لازم برای کشت کلزا در تناوب گندم صورت گرفته و با اجرای برنامه‌ای 10 ساله وابستگی کشور به واردات روغن به 30 درصد کاهش می‌یابد.      
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید