Performancing Metrics

برخوردار:دولت در انتخابات اتاق کاملا بی طرف باشد | اتاق خبر
کد خبر: 93174
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1393 - 10:02
یک عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد:سوء‌استفاده از موقعیت پدرها و اقوامی که در کار سیاسی چهره به نامی هستند به خصوص در انتخابات اتاق بازرگانی، هشدار بزر
یک عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد:سوء‌استفاده از موقعیت پدرها و اقوامی که در کار سیاسی چهره به نامی هستند به خصوص در انتخابات اتاق بازرگانی، هشدار بزرگی است.
اتاق نیوز- محمدحسین برخوردار در گفت‌وگو با اقتصادنیوز درباره نقش دولت در انتخابات اتاق بازرگانی با تاکید بر این که دولت باید کاملا بی‌طرف باشد، اظهار کرد: در بهترین حالت دولت باید اجازه دهد که بخش خصوصی خود نمایندگانش را انتخاب کرده و به پارلمان بخش خصوصی بفرستد. وی ادامه داد: در زمان‌های کمی قبل‌تر به صورت سنتی رسم بر این بوده است که اگر پدر تاجر باشد، پسر هم تاجر شود، اما در زمان حاضر همه چیز تغییر کرده است. به همین دلیل است که می‌بینیم پدری در کار سیاست شناخته شده اما پسر که می‌بیند سیاست برای او چیزی ندارد از ورود به آن خودداری می‌کند. برخوردار با اشاره به این که هر کسی مختار است خود راه خود را انتخاب کند اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که یدک کشیدن نام پدر در هیچ فعالیتی بی‌تاثیر نیست، افزود: سوء‌استفاده از از موقعیت پدرها و اقوامی که در کار سیاسی چهره به نامی هستند به خصوص در انتخابات اتاق بازرگانی هشدار بزرگی است. عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر این که یک نوع وابستگی شاخته شده و مطرح به اقوام سیاسی بدون تاثیر در آراء نیست، متذکر شد: منظور من این است که در این شرایط مردم از روی شناخت رای می دهند. البته امیدوارم بخش خصوصی به این بلوغ رسیده باشد که بر اساس عملکرد اقتصادی افراد به آنها رای بدهند نه بر اساس وابستگی‌های خویشاوندی افراد به اقوام سیاسی آن ها.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید