Performancing Metrics

«ائتلاف بزرگ» بزرگترین گردهمایی فعالان اقتصادی را برگزار می کند | اتاق خبر
کد خبر: 93236
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1393 - 14:54
بزرگ ترین نشست فعالان اقتصادی تهران به منظورنظرخواهی و نظرسنجی از فعالان اقتصادی و تلاش برای افزایش نرخ مشارکت در انتخابات هفته آینده اتاق بازرگانی ،پنجشنبه چهارده...
بزرگ ترین نشست فعالان اقتصادی تهران به منظورنظرخواهی و نظرسنجی از فعالان اقتصادی و تلاش برای افزایش نرخ مشارکت در انتخابات هفته آینده اتاق بازرگانی ،پنجشنبه چهاردهم اسفندماه در محل برج میلاد تهران برگزار می شود.
ابوالفضل روغنی گلپایگانی، سخنگوی ائتلاف بزرگ ضمن بیان این خبر، گفت: در این گردهمایی بزرگ از تمام فعالان بخش خصوصی اعم از فعالان بخش های تولید، صنعت و معدن استان تهران دعوت شده تا در فضایی صمیمی حضور داشته باشند. وی در گفت و گو با ستاد خبری ائتلاف بزرگ ،با بیان آن که حضور پر قدرت و منسجم در انتخابات آتی اتاق، مهم ترین هدف این گردهمایی است، خاطرنشان ساخت: برای دعوت از افراد دولتی تا کنون تصمیم گیری نشده است اما از تمام فعالان بخش خصوصی قریب به 2 هزار نفر دعوت به عمل خواهد آمد. روغنی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی اتاق های بازرگانی، تصریح کرد: در وهله نخست، نظرخواهی و نظر سنجی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی در این گردهمایی مدنظر قرار گرفته است ضمن آن که این گردهمایی مقدمه برگزاری گردهمایی های آینده برای تبادل نظر از فعالان بخش خصوصی در فضایی خارج از اتاق به منظور انسجام فعالیت های این بخش به شمار می رود. وی با تاکید بر این که چند نفر از فعالان ائتلاف بزرگ در این گردهمایی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، گفت: شرایط به گونه ای است که امکان صحبت، بحث و تبادل نظر برای تمامی افراد حاضر در نشست به منظور ارائه دیدگاه های خود فراهم است تا خروجی این گردهمایی به مشارکت بیش تر برای انتخابات اتاق منتهی شود. به گفته سخنگوی ائتلاف بزرگ، ایجاد اتاقی کاراتر و پویاتر مهم ترین هدف از سوی این ائتلاف در انتخابات آینده اتاق عنوان شده است و امیدواریم این گردهمایی که بزرگ ترین نشست فعالان بخش خصوصی تهران محسوب می شود امکان حضور حداکثری و افزایش نرخ مشارکت در انتخابات هفته بعد اتاق را فراهم کند. گفتنی است این مراسم از ساعت 15 الی 19 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.    
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید