Performancing Metrics

برگزاری سه مزایده بزرگ فروش املاک بانک ها تا پایان اسفند ماه | اتاق خبر
کد خبر: 93463
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1393 - 09:20
مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام) از برگزاری سه مزایده بزرگ فروش املاک بانک ها تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: قرار است تا پایان اسفندماه یک مزایده اختصاصی ...
مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام) از برگزاری سه مزایده بزرگ فروش املاک بانک ها تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: قرار است تا پایان اسفندماه یک مزایده اختصاصی برای املاک بانک صادرات، یک مزایده سراسری برای املاک تمام بانک ها و یک مزایده برای املاک مازاد بانک کشاورزی برگزار شود.
حسن یمنی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا- با بیان اینکه این مزایده ها چهل و ششمین، چهل و هفتمین و چهل و هشتمین دوره مزایده فروش املاک مازاد بانک ها است، افزود: مزایده اختصاصی بانک صادرات شامل 262 ملک به ارزش سه هزار و 376 میلیارد ریال است و آگهی آن در روزنامه چهارم اسفند جام جم و 11 اسفند ماه همشهری منتشر شده است. به گفته وی، پاکات مربوط به این مزایده روز 24 اسفند ماه سال جاری ساعت 10 صبح بازگشایی می شود. مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام) درباره مزایده دوم نیز اظهار داشت: این مزاید مربوط به املاک مازاد تمام بانک ها بوده و شامل 282 ملک به ارزش یک هزار و 276 میلیارد ریال است. به گفته یمنی، آگهی این مزایده روز 9 اسفند ماه سال جاری در روزنامه جام جم و 16 همین ماه در همشهری منتشر شده و پاکات آن روز 26 اسفندماه ساعت 11 صبح بازگشایی می شود. مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام)ادامه داد: سومین مزایده نیز مربوط به بانک کشاورزی به ارزش 118 میلیارد ریال و در قالب 71 ملک است. وی تصریح کرد: اولین آگهی این مزایده روز 13 اسفند ماه در روزنامه جام جم و دومین آگهی نیز 17 همین ماه در همشهری منتشر شده و مزایده آن نیز روز 26 اسفند ماه ساعت 11.30 دقیقه برگزار می شود. به گفته یمنی؛ طی شش سال گذشته هزار و 400 ملک مازاد بانک ها به ارزش 4 هزار و 800 میلیارد ریال توسط این شرکت به فروش رسیده است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید