Performancing Metrics

آل‌اسحاق كانديداي نایب رییسی اتاق ايران شد | اتاق خبر
کد خبر: 939
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1390 - 17:57

آل‌اسحاق كانديداي هيات رييسه اتاق ايران شد

اشتياق شخصي نيست، بحث سازماني است

رييس اتاق بازرگاني تهران رسما اعلام كرد كه كانديداي هيات رييسه اتاق ايران خواهد شد.

يحيي آل‌اسحاق  در مورد آمادگي خود براي كانديداي هيات رييسه اتاق تهران به  ايسنا گفت: اين بستگي دارد به اين‌كه اقتضائات و شرايط به گونه‌اي باشد كه من احساس كنم واقعا بودنم هم مناسب و هم شدني‌تر است.

وي ادامه داد: اكنون در ذهن من اين است كه اگر رييس اتاق تهران در هيات رييسه اتاق ايران باشد، به نفع بخش خصوصي است و حالت مكملي با هم دارند. يعني مي‌توانند به همديگر كمك كنند و با توجه به شرايطي كه است، خيلي از مسائل و مشكلات حل مي‌شود. منتها نه اين‌كه اشتياق شخصي داشته باشم. اشتياق شخصي نيست، بلكه بحث سازماني است. اگر اقتضائات و شرايط به‌گونه‌اي باشد كه اين فرصت فراهم شود، من اين را ترجيح مي‌دهم و اعلام آمادگي هم مي‌كنم، چون شدني است و مي‌توانم بيايم.

آل‌ اسحاق در واكنش به درخواست برخي هيات نمايندگان اتاق تهران مبني برحضور نداشتن هيات رييسه اتاق تهران در هيات رييسه اتاق ايران نيز عنوان كرد: اين گونه كه نمي‌شود. نمي‌توان گفت شهرستاني بيايد و شهرستاني نيايد. اصلا اتاق ايران مجموعه‌اي از اتاق‌هاي شهرستان‌هاست. اساسا مساله انتخابات اتاق ايران يعني از منتخبان اتاق‌هاي شهرستان‌ها افراد انتخاب شوند.

وي همچنين در مورد اينكه از ميان سه كانديداهاي مطرح شده براي هيات رييسه اتاق ايران، از كدام يك حمايت مي‌كند؟ گفت: اكنون اعلام موضع منطقي نيست و در اين مورد موضوعي را مطرح نمي‌كنم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید