Performancing Metrics

برندگان انتخابات اتاق بازرگانی اردبیل | اتاق خبر
کد خبر: 94086
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1393 - 10:11
پنجمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل برگزار شد تا ترکیب این دوره از انتخابات مشخص شود. ...
پنجمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل برگزار شد تا ترکیب این دوره از انتخابات مشخص شود.
خبرگزاری فارس- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:‌ انتخابات نمایندگان اتاق بازرگانی استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در چهار بخش صنعت، بازرگانی، معدن و کشاورزی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و دقایقی پیش به پایان رسید. حامد عاملی تصریح کرد: انتخابات اتاق بازرگانی اردبیل با حضور هیئت نظارت بر انتخابات برگزار شد که حضور با شکوهی را از سوی اعضا شاهد بودیم. وی ادامه داد: انتخابات پنجمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در جو صمیمانه و با مشارکت 85 درصدی دارندگان کارت بازرگانی به انجام رسید. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در تشریح اسامی منتخبان این انتخابات افزود: در بخش صنعت حسین پیرمؤذن، سید ناصر رئیسی، عبدالرضا بیگناه، کمال فتحی بیطرف و علی عبداللهیان باروغ حائز بیشترین آرا شدند. عاملی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در بخش بازرگانی حسن عرشی، حسین وثوقی ایرانی، حسن زرین قبا، محمدحسین قبادی سامیان و مهدی وقار اعتماد بخش خصوصی را جلب کردند. وی اضافه کرد: بهروز پورسلیمان و لطیف محسنی منتخبان بخش معدن برگزیده شدند. عاملی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز عیسی شاهی زارع، فرهاد صفری و عباد قضایی پیروز انتخابات شدند. پنجمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در حالی برگزار شد که حسین پیرمؤذن با کسب 94 درصد آرا بیشترین رأی را از آن خود کرد و ائتلاف اقتصاد مقاومتی به رهبری حسین پیرمؤذن پیروز قاطع این رقابت‌ها بودند. این انتخابات که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، 15 نفر از هیئت نمایندگان اتاق اردبیل برگزیده شده و در اولین جلسه خود اعضای هیئت رئیسه و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل را انتخاب می‌کنند.    
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید