Performancing Metrics

نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد+اسامی | اتاق خبر
کد خبر: 94114
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1393 - 10:38
 رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور، با ارایه گزارشی از آمار رأی دهندگان در سراسر کشور اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و ۸۷ رأی به صندوق ها ریخته شد
 رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور، با ارایه گزارشی از آمار رأی دهندگان در سراسر کشور اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و ۸۷ رأی به صندوق ها ریخته شده است.
بویر نیوز - مجتبی خسروتاج روز دوشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بیشترین آرا مربوط به شهر تهران با یکهزار و ۸۵۰ رای و پس از آن، اصفهان با ۴۹۰ رای، ارومیه با ۴۰۳ رای و کرمانشاه با ۳۸۸ رای بیشترین آرا را در کل کشور داشته اند. وی افزود: ۳۷ هزار و ۷۰۰ نفر در کشور کارت بازرگانی و عضویت دارند و کسانی واجد شرکت در این انتخابات هستند که کارت آنها حداقل یک سال سابقه داشته و در روز رأی گیری دارای اعتبار باشد. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: به موجب این قانون ۲۷ هزار و ۸۵۶ نفر اعم از حقیقی یا حقوقی واجد شرایط رأی دادن هستند. خسروتاج تصریح کرد: در مشهد ۳۵۳ نفر، اصفهان ۴۹۰ نفر، شیراز ۲۴۶ نفر، تبریز ۳۶۹ نفر، کرمان ۲۹۲ نفر، ساری ۳۵۵ نفر، کرمانشاه ۳۸۴ نفر، کرج ۱۰۳ نفر و ارومیه ۴۰۳ تاکنون رأی داده اند. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: نتایج اولیه شمارش آرا حداکثر تا نیمه شب امشب، در صورت تمدید ساعات رأی گیری، اعلام می شود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ناظران نامحسوس بر روند برگزاری انتخابات این دوره اتاق نظارت خواهند داشت، گفت: دولت برای اینکه تخلفی در انتخابات اتاق بازرگانی صورت نگیرد، ارائه رای وکالتی را ممنوع اعلام کرده و دارنده کارت بازرگانی که حداقل یک سال از زمان صدور آن گذشته باشد، می تواند در این دوره انتخابات شرکت کند. خسروتاج در خصوص احتمال خرید و فروش رای از سوی برخی نمایندگان نامزدها، افزود: به نظر می رسد تجار و دارندگان کارت بازرگانی صاحب فکر و ایده هستند تحت تاثیر چنین فضاسازی هایی برای اخذ رای نامزدهای خود قرار نخواهند گرفت بلکه ظرف ماه های قبل و حتی هفته های گذشته نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کرده اند. این مقام مسئول تصریح کرد: نظارت ها از سوی هیات نظارت به صورت نامحسوس صورت می گیرد و پایان زمان رای گیری و اعلام نتایج اولیه به چنین تخلفاتی در انجمن نظارت رسیدگی خواهد شد. خسروتاج گفت: مشهد با ۳۵۳رای، شیراز با ۲۴۶ رای، کرج با ۱۰۲ رای، ارومیه با ۴۰۳ رای، گرگان با ۲۲۹رای، کرمانشاه با ۳۸۸ رای، ساری با ۳۵۵ رای، کرمان با ۲۸۲ رای و تبریز با ۳۱۹ رای استان های شاخص دارنده بالاترین سطح مشارکت هستند. انتخابات درمرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز گردیدولی با توجه تعداد رای دهندگان دراین استان که به ۵۷ نفر میرسد پروسه رای گیری دریاسوج درمهلت اولیه قانونی به پایایان رسیدوبراساس این گزارش از ۱۸ نفرکاندیدای هشتمین  دوره انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد بخش صنعت: آقایان رفیعی با ۵۲ رای –هاشمی با ۴۹ رای –قبادی ورحیمی با ۴۲ رای و وحیدگرجی با ۳۳ رای حائز اکثریت آراء شدند. دربخش معدن: آقای جبارکیانی با ۵۵ رای و اکبری با۴۱ رای انتخاب شدند. منتخبین اتاق در بخش کشاورزی را آقایان خوبانی با کسب ۵۰ را ی وفتحی با ۴۰ و چراغی توانست باریختن ۳۰ رای بنام خود پیروز این بخش باشند. بخش بارزگانی با انتخاب آقایان آذرکیش با ۴۷ رای حائزبیشترین رای و شمس الله هاشمی با ۴۱ رای دوم وجاودانه با۳۹ –نوروزی۳۸ وقنبری با۳۴ رای در رده های بعدی قرار گرفتند. گفتنی است سیدهدایت الله جلال اصل که بیشترین آمار دربخش بازرگانی را بخود اختصاص داده وازشاخص ترین فعالان این بخش میباشد با کسب ۳۳ رای و تنها با اختلاف یک رای از راه یابی بازماند. براساس این گزارش انتخاب رئیس و معاونین و منشی  وسایر انتخابات داخلی اتاق  بعداز تعطیلات نوروز ودرسال آینده صورت می پذیرد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید