Performancing Metrics

الزام دستگاه‌های اجرایی به هماهنگی با شورای عالی ترابری در زمینه ترانزیت | اتاق خبر
کد خبر: 94339
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1393 - 11:10
 معاون اول رئیس‌جمهور با ابلاغ بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را ملزم به هماهنگی با شورای عالی هماهنگی ترابری در زمینه ترانزیت کالا کرد. ...
 معاون اول رئیس‌جمهور با ابلاغ بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را ملزم به هماهنگی با شورای عالی هماهنگی ترابری در زمینه ترانزیت کالا کرد.
خبرگزاری فارس - در این بخشنامه آمده است: نظر به ضرورت تحقق اهداف مقرر در برنامه‌های بلند مدت در زمینه خدمات عبور کالا از کشور (ترانزیت) و به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه‌های احتمالی سیاسی و اقتصادی ناشی از اتخاذ تصمیمات و مقررات بخشی در این خصوص و در راستای اجرای بند 29 تصویب نامه شماره 35985/ت 20035 ه مورخ 21 مرداد 1377 و با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر در تصمیمات و مقررات مربوط در این زمینه، مقتضی است همه دستگاه‌هایی که مطابق قوانین و مقررات، اختیار تصمیم‌گیری و مقررات‌گذاری در زمینه عبور کالا از کشور (ترانزیت) را دارند، قبل از ابلاغ تصمیمات یا مقررات اتخاذ شده، هماهنگی لازم را با شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به عمل آورند‌. اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، این بخشنامه را در تاریخ 11 اسفند امسال برای اجرا به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استاندار‌ها ابلاغ کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید