Performancing Metrics

نانوایان و مشاوران املاک، رکورددار تخلفات صنفی | اتاق خبر
کد خبر: 99495
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 08:09
مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه میزان تخلفات صنفی صورت گرفته در اسفند سال 93 نسبت به اسفند سال 92 رشد داشته است، گفت: بیشترین تخلفات انجام شده در مدت زمان یاد...
مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه میزان تخلفات صنفی صورت گرفته در اسفند سال 93 نسبت به اسفند سال 92 رشد داشته است، گفت: بیشترین تخلفات انجام شده در مدت زمان یاد شده متعلق به صنف نانوایی و مشاوران املاک بوده‌است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از آنا،حسین فرجی با اعلام اینکه تعداد کل بازرسی‌ها از صنوف مختلف کشور در اسفندماه سال گذشته 429 هزار و 311 مورد بوده‌است، گفت: در این مدت 15 هزار و 325 شکایت مردمی نیز به دست سازمان‌های بازرسی رسیده که 14 هزار و 655 مورد آن قابل پیگیری شناخته شده‌است.
وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلفاتی در اسفندماه سال گذشته بالغ بر 73 میلیارد و 736 میلیون و 366 هزار و 911 ریال بوده‌است. فرجی با بیان اینکه بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط اصناف سراسر کشور شامل عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور صورتحساب بوده‌است، اظهارکرد: در بخش کالا بیشترین تخلفات در صنف نانوایی، فروشندگان میوه و مرکبات، تخم مرغ، گوشت سفید و قرمز و حبوبات گزارش شده‌است. وی ادامه داد: در بخش خدمات نیز بعد از مشاوران املاک، صنف آرایشگران رکورد‌دار بالاترین تخلف ثبت شده صنفی در کشور را دارند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید