Performancing Metrics

اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم وضعیت خوبی دارند | اتاق خبر
کد خبر: 99594
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 11:00
اتاق نیوز - محمد حسین فرهنگی گفت: استفاده‌های درست و نادرست از قدرت هم در جریان اصولگرا و هم در جریان اصلاح‌طلب از گذشته مشاهده شده به همین دلیل بنده به هر دو جریان پی...
اتاق نیوز - محمد حسین فرهنگی گفت: استفاده‌های درست و نادرست از قدرت هم در جریان اصولگرا و هم در جریان اصلاح‌طلب از گذشته مشاهده شده به همین دلیل بنده به هر دو جریان پیشنهاد می‌کنم در انتخابات مجلس دهم به سمت رفتارهای غیر اخلاقی و غیر منطقی حرکت نکنند.
وی با اشاره به ورود زودهنگام جریان‌های سیاسی به انتخابات مجلس دهم گفت: جریان‌های سیاسی بر اساس طبیعت ذاتی‌شان به طور مشخص پیگیر اهداف سیاسی‌شان هستند. وی افزود: همه جریان‌های سیاسی از جمله جریان اصولگرا و اصلاح طلب و حتی مستقلین از هم اکنون وارد فضای انتخاباتی شدند که این مساله خلاف قانون و عرف نیست، انتخابات یکی از شاخص‌ترین و بارزترین مصادیق فعالیت‌های سیاسی است به همین دلیل هر دو جریان مطرح کشور از هم اکنون فعالیت‌هایشان را آغاز کرده و ادامه خواهند داد، منتهی این که کدام یک از این فعالیت‌ها بر اساس چارچوب‌های قانونی و منطقی است باید گفت که بستگی به مسائل و مصادیق متعددی دارد که قابل بررسی است. نماینده‌ی مردم تبریز افزود: در جریان اصولگرا اراده و همگرایی قوی است و پیش بینی بنده این است که این همگرایی هر چه به زمان انتخابات مجلس دهم نزدیک‌تر می‌شویم تقویت می‌شود. فرهنگی شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی را از جمله لیدر‌های موثر در جریان اصولگرا برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم عنوان کرد و افزود: وقتی همگرایی در جریان اصولگرا رقم بخورد این همگرایی یک جریان عام است که همه‌ی شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی در عالی‌ترین و پایین‌ترین رده‌ی جریان اصولگرا را شامل می‌شود. وی یادآور شد: نقش جامعتین در جریان اصولگرا بیشتر نقش علمی و مذهبی است، غیر از این دو جامعه روحانی، جریان‌ها و گروههای سیاسی‌ای در جریان اصولگرا وجود دارند که بر تفاهم نهایی این جریان موثرند. این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت جریان اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مجلس نهم گفت: این جریانی نیز از ظرفیت خوبی برای حضور فعال در انتخابات برخوردار است که طبیعتا از هم اکنون خود را برای پیروزی در این انتخابات آماده می‌کند. فرهنگی تاکید کرد: جریان اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مجلس دهم در سطح و وضعیت خوبی هم برای شرکت در انتخابات و هم رقابت با جریان اصولگراست، این جریان، جریان سیاسی شناخته‌ شده‌ای با پایگاه اجتماعی مناسبی است پس طبیعتا برای حضور در انتخابات شرایط لازم را داراست.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید