Performancing Metrics

وانت‌بارهای غیرمجاز جریمه می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 99665
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 13:40
با هماهنگی‌های به عمل آمده میان نیروی انتظامی و اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت‌بار، افراد متخلف غیر عضو اتحادیه در سطح شهر تهران جریمه خواهند شد....
با هماهنگی‌های به عمل آمده میان نیروی انتظامی و اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت‌بار، افراد متخلف غیر عضو اتحادیه در سطح شهر تهران جریمه خواهند شد.
به گزارش اتاق نیوز، محسن طاقدار رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار در یک نشست صمیمانه میزبان مسئولان نیروی انتظامی تهران بزرگ بود تا راهکارهای همکاری و تعامل سازنده متقابل جهت خدمات‌رسانی آسان به مردم را بررسی کنند. در این نشست تصمیمات مهمی به منظور تأمین امنیت شهروندان و اعضای صنف اتحادیه اتخاذ شد.

رئیس اتحادیه صنف پیک‌موتوری و وانت‌بار تهران با اشاره به خروجی این نشست همفکری تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد مأموران راهنمائی و رانندگی در هر نقطه از شهر، وانت‌بار و پیک‌موتوری غیرمجاز که فاقد مجوز از اتحادیه می‌باشند را طبق قانون جریمه کنند.

طاقدار گفت: برنامه‌ریزی شده است تا وسیله نقلیه افراد قانون‌گریز با هماهنگی مسئولان قضائی توقیف شودتا این تصور که قانون گریزان از پرداخت جریمه هم ترسی ندارند از بین برود.

او همچنین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی پذیرفته است اگر عضو دارای مجوز اتحادیه به طور سهوی، بار قاچاقی را از مبدا حمل کند با تدبیر اتحادیه نسبت به آزادسازی خودرو و مالک اقدامات قانونی صورت گیرد.

رئیس اتحادیه صنف پیک‌موتوری و وانت‌بار افزود: یکی دیگر از نکات قابل توجه در این نشست همکاری جدید نیروی انتظامی در خصوص افرادی است که به طور غیر قانونی نسبت به انتقال خطوط پیک‌موتوری و وانت بار اقدام می‌کنند که مقرر شد تا این خطوط با هماهنگی پلیس قطع شود.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید