Performancing Metrics

دشمنان به دنبال انحراف اذهان عمومی نسبت به نتیجه مذاکرات هستند | اتاق خبر
کد خبر: 99719
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1394 - 08:03
اتاق نیوز - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: دشمنان بعد از مذاکرات لوزان تمام تلاششان رابه کار گرفتند تا اذهان مردم را نسبت به واقعیات منحرف کرده...
اتاق نیوز - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: دشمنان بعد از مذاکرات لوزان تمام تلاششان رابه کار گرفتند تا اذهان مردم را نسبت به واقعیات منحرف کرده و شیرینی موفقیت مذاکرات را در کام مردم تلخ کنند.
عباسعلی منصوری آرانی  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مواردی که تاثیر مستقیم با منافع ملی دارد نظارت می‌کند که این موضوع شامل مساله‌ی هسته‌ای ایران نیز می‌شود، قطعا ایشان اگر انحرافی ببیند تذکر می‌دهد ودر صورت لزوم حمایتشان را علنی می‌کند. وی افزود: هدایت‌های مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که منافع ملی کشور تعیین شود و کشور بیشترین سود را ببرد بنابراین حمایت و هدایت‌های رهبری تاثیر ویژه‌ای در مذاکرات داشت، این موضوع را رئیس جمهور در سخنانش با عنوان کمک‌های سخاوتمندانه و یاری‌گر مقام معظم رهبری مطرح کردند. نماینده مردم کاشان خاطر نشان کرد:‌ مقام معظم رهبری به عنوان شخصیتی که در بالاترین سطح و کسب منافع ملی کشور نظارت دارند هدایت‌ها و حمایت‌ها از تیم مذاکره کننده انجام دادند و به نظرم این کار را تا نهایت انجام خواهند داد. منصوری آرانی ادامه داد:‌ در این شرایط مسئولان باید با تشریح اوضاع گذشته و حال کشور به اظهار نظر بپردازند، توجیه شدن مردم و مسئولان از وضعیت فعلی امری مهم است، البته نباید فراموش کنیم که مردم و دولتمردان ما به علت داشتن دغدغه کشور از هر کمکی دریغ نخواهند کرد آنها شهدا و جانبازان زیادی برای حفظ نظام دادند و حتی در مقطع فعلی نیز یار و یاور دولت و تیم مذاکره کننده خواهند بود. وی با تاکید بر این که دشمن شناسی در مقطع فعلی بسیار مهم است گفت: شناختن ترفندهای دشمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در حال حاضر صهیونیست‌ها و دشمنان نظام تلاش می‌کنند اذهان مردم را نسبت به مطالب واقعی منحرف کنند و شیرینی موفقیت مذاکرات را تلخ نمایند، اتفاقی که ما در دوران دفاع مقدس نیز تجربه کردیم. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بلافاصله بعد ازکسب هر موفقیت خارج‌نشینان اعم از سرویس‌های اطلاعاتی و معاندان تلاش می‌کردند در حرفهایشان واقعیات را به گونه‌ی دیگر جلوه دهند؛ اتفاقی که بعد از مذاکرات لوزان به وضوح مشاهده می‌شود، لازم است در این شرایط مردم بصیرت داشته باشند و با شناخت دشمن وضعیت را رصد کنند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید