Performancing Metrics

برانکو جایگزین احتمالی کارلوس کی‌روش | اتاق خبر
کد خبر: 334808
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 01:48
سایت کروات خبر داد:
یک سایت کروات با اشاره به وضعیت مربیان کروات شاغل در ایران، از احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران خبر داده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ روز جمعه موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رقیب همیشگی خود استقلال بگذرد و برای نخستین بار صدرنشین رقابتهای لیگ برتر ایران شود.

این موضوع فرصتی شده تا سایت «یوتارنی» به بررسی وضعیت برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس بپردازد.

در گزارش این سایت آمده است: وقتی برانکو سال گذشته به پرسپولیس آمد این تیم شرایط خوبی نداشت و توانست با این تیم در جایگاه هشتم به کار خود پایان دهد. پرسپولیس در سال جاری در ابتدای فصل در جایگاه خوبی قرار نداشت اما اکنون صدرنشین رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران است. 

در ادامه این گزارش با اشاره به تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس پیش از دربی تهران، آمده است: ایرانی ها چندان از کارلوس کی روش راضی نیستند و به نظر می رسد اگر قرار باشد تغییری حاصل شود برانکو ایوانکوویچ اصلی‌ترین گزینه جایگزینی دستیار پیشین سرآلکس فرگوسن خواهد بود منوط به اینکه پیشنهادی از اروپا به دست این مربی نرسد.

در ادامه این گزارش به وضعیت ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان، پرداخته و اینکه این مربی برخلاف هموطنش برانکو وضعیت خوبی در تیم فوتبال سپاهان ندارد. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید