Performancing Metrics

زمینه صادرات انگور خراسان رضوی به کشورهای همسایه فراهم شده است‌ | اتاق خبر
کد خبر: 122901
تاریخ انتشار: 25 تیر 1394 - 10:27
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه بارفروشان خراسان رضوی گفت: یکی از محصولات عمده‌ای که به کشورهای همسایه از خراسان رضوی صادر می‌شود انگور شهرستان کاشمر است که از آن استقبال
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه بارفروشان خراسان رضوی گفت: یکی از محصولات عمده‌ای که به کشورهای همسایه از خراسان رضوی صادر می‌شود انگور شهرستان کاشمر است که از آن استقبال خوبی نیز به عمل می آید.
حیدر ساکن اظهار داشت: برخی از محصولات سردرختی مانند گیلاس و آلبالو نیز به کشورهای جنوبی صادر می‌شوند، علاوه بر این بخش زیادی از محصولات جالیزی خراسان رضوی به استان‌های دیگر صادر ‌و در اختیار ساکنان آن‌ها قرار می‌گیرد. رئیس اتحادیه بارفروشان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام میوه‌های فصل در مزارع خراسان رضوی رسیده و در حال برداشت هستند، تصریح کرد: این موضوع سبب متعادل‌تر شدن قیمت میوه و کاهش آن در بازار می‌شود. ساکن افزود: در حال حاضر تمام انواع میوه فصل به وفور در میادین میوه و تره بار یافت می‌شوند و برای ورود زائران عید فطر در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. وی در ارتباط با ذخیره میوه در استان نیز خاطرنشان کرد: از تمام اقلام میوه به اندازه مورد نیاز در سردخانه‌ها نیز میوه ذخیره شده تا نیازهای کارخانه‌ها و یا آبمیوه‌فروشی‌ها نیز رفع شود. رئیس اتحادیه بارفروشان خراسان‌رضوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تخلف مشهودی در حوزه اصناف بارفروش انجام نشده است تأکید کرد: اگر هم برخی از تخلفات کوچک در این ماه انجام شده باشد، ‌با تذکر زبانی حل شده و به مرحله اعمال قانون و مجازات نرسیده است. ساکن در ارتباط با میزان بازرسی و نظارت‌های به عمل آمده در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ماه بازرس اتحادیه به همراه نماینده صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و تعزیرات به واحدها سرکشی کرده و تخلفات را مورد بررسی قرار داده‌اند که این روند تا پایان تابستان ادامه پیدا می‌کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید