Performancing Metrics

درباره ما | اتاق خبر
کد خبر: 300778
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 08:33

اتاق خبر ((اتاق نیوز)) وبسایتی خبری – تحلیلی با تمرکز بر حوزه اقتصاد و توجه ویژه بر بخش خصوصی است که از سال 1389 بطور رسمی آغاز بکار کرده و به عنوان یک پایگاه خبری بصورتی مستمر و رو به رشد طی این سالها به فعالیت ادامه داده است.

اتاق خبر افتخار دارد طی یکسال گذشته از نظر حرفه ای و نیز میزان بازخورد و مراجعه بازدیدکنندگان تبدیل به اصلی ترین و مرجع بخش خصوصی اقتصاد کشور شده است.

همچنین لازم به ذکر است اتاق خبر دارای یک باشگاه ویژه 50 هزار نفری از فعالین اقتصادی، صاحبان صنایع بزرگ و کوچک، مدیران ارشد بخش های دولتی و خصوصی، اساتید، پژوهشگران اقتصادی و ... است که بصورت اختصاصی خبرنامه ها و تحلیل های روز اقتصادی و نیز سیاسی در این حوزه را برای آنان ارسال می کند.

بخش های سیاسی، بین الملل، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی دیگر سرویس های اتاق خبر را تشکیل می دهند که علاوه بر پوشش آخرین وقایع، تحولات و مسائل روز، سعی می شود این مسائل از منظری اقتصادی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

همکاری اتاق با چندین رسانه مکتوب و اینترنتی و همچنین انتشار مجله ویکند و ماهنامه صنعت و اقتصاد عملاً این مجموعه را به یک سازمان رسانه ای معتبر بدل کرده است که بیشترین تاثیر را بر روی فعالان اقتصادی بخش خصوصی می گذارد.

اتاق خبر وابسته به هیچ جریان و حزب سیاسی نبوده و در عرصه اقتصاد نیز از نظر تمامی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استفاده 

می کند.

نظرات
بهزاد
| |
2016-05-13 21:52:48
لطفا شرایط تبلیغات بنری رو ارسال کنید
ADS
ADS
پربازدید