Performancing Metrics

۷ ساعت پرواز برای نجات دو مصدوم در ارتفاعات دربند و دماوند | اتاق خبر
کد خبر: 126800
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1394 - 11:30
اتاق نیوز - مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی تیم‌های عملیاتی کوهستان در دو حادثه در هفته گذشته، گفت: پنج س...
اتاق نیوز - مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی تیم‌های عملیاتی کوهستان در دو حادثه در هفته گذشته، گفت: پنج سورتی پرواز شامل شش ساعت و ۴۰ دقیقه برای نجات مصدومان در حوادث کوهستان هفته گذشته انجام شد.
مرتضی مرادی‌پور با اعلام این خبر گفت: نخستین عملیات امداد و نجات کوهستان ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر روز جمعه ۹ مرداد در ارتفاعات دربند رخ داد و دو تیم هفت نفره نیروهای امدادی پس از اطلاع از حادثه به منطقه اعزام شدند. وی با اشاره به این که با توجه به شدت جراحات ترومای سر، لگن و پا درخواست اعزام بالگرد از سوی امدادگران اعلام شد، افزود: بر این اساس دو سورتی شامل سه ساعت پرواز برای نجات این مصدوم انجام شد. بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مرادی‌پور همچنین به حادثه کوهستان در یال غربی دماوند در ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه هشتم مردادماه، عنوان کرد: بر این اساس دو تیم امداد و نجات مصدوم را با بسکت به منطقه امن در پناهگاه سیمرغ منتقل کرده و درخواست بالگرد برای انتقال مصدوم اعلام شد. وی گفت: به این منظور سه سورتی شامل سه ساعت و ۴۰ دقیقه پرواز انجام شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید