Performancing Metrics

دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در مدارس راه اندازی شود | اتاق خبر
کد خبر: 309899
تاریخ انتشار: 28 دی 1394 - 06:48
دبیر کل انجمن های دانش آموزی:
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: اقتصاد مقاومتی در مدارس توسط انجمن های اسلامی دانش آموزان اجرا شود و باید دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در مدارس راه اندازی شود.

اتاق خبر- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: اقتصاد مقاومتی در مدارس توسط انجمن های اسلامی دانش آموزان اجرا شود و باید دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در مدارس راه اندازی شود.

حامد علامتی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر انجمن های دانش آموزی استان زنجان افزود: اتحادیه های دانش آموز نهادی پر ثمری است که توسط امام خمینی(ره) در سال ۵۸ تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: جوانان ما در تمام مقتضیات زمانی در راستای مقابله با دشمن از جان خود گذشتند و برای اعتلای همه جانبه کشور در همه صحنه ها حضور پر رنگ خود را به دشمن نشان دادند.

دبیر کل انجمن های دانش آموزی با اشاره به اینکه تربیت جوانانی متعهد و مدیر برای آینده کشور از ماموریت های این سازمان است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نظارت مستقیم بر این اتحادیه ها دارند.

علامتی تاکید کرد:در تحقق اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی نقش مهمی دارند.

وی به سه محور مورد تاکید در اتحادیه های  انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور اشاره کرد و گفت: تربیت معنوی - معرفتی و تقویت بنیه آن یکی از محورها و بعد مهارتی - تشکیلاتی نیز محور دوم در این اتحادیه به شمار می رود.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: بعد علمی و درسی نیز محور سوم در این اتحادیه  است.

علامتی تاکید کرد: علاوه بر تربیت دانش آموزان در محورهای معنوی  و معرفتی، مهارتی و  تشکیلاتی و علمی و  درسی، تربیت پسران در حوزه حماسی برگرفته از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: در حوزه دختران تربیت مادران و همسرانی متعهد در جامعه یکی دیگر از برنامه هایی است که به مرحله اجرا می رسد.

در این مراسم محمد رضاخانی مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان معرفی از زحمات حسین عبادتی قدردانی شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید