Performancing Metrics

تمدید قرارداد ایوانویچ با چلسی | اتاق خبر
کد خبر: 310813
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1394 - 13:28
برانیسلاو ایوانویچ حداقل یک فصل دیگر در چلسی خواهد بود و موافقت خودش را برای تمدید قراردادش اعلام کرده است.

اتاق خبر- برانیسلاو ایوانویچ حداقل یک فصل دیگر در چلسی خواهد بود و موافقت خودش را برای تمدید قراردادش اعلام کرده است.

باشگاه چلسی سیاست تمدید یک ساله قرارداد بازیکنان بالای 30 ساله را حفظ کرده است و این بار به برانیسلاو ایوانویچ پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله را ارائه کرده که با توافق این بازیکن صربستانی روبرو شده است و او قرار است حداقل یک سال دیگر در این تیم باشد.

ایوانویچ فصل قبل که منجر به 38 هفته صدرنشینی چلسی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه شده بود، بازی های بسار خوبی در این تیم داشت و به عنوان یکی از بهترین مدافعان فصل انتخاب شد. این بازیکن صربستانی این فصل با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

قرارداد قبلی این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسید و به این ترتیب ایوانویچ یک سال دیگر حداقل در جمع آبی ها خواهد بود. همچنین قرار است به زودی مسئولان چلسی پیشنهاد تمدید قراراد یک ساله را به جان تری ارائه دهد.

میلان ایتالیا نیز هفته پیش تمایل خود را برای به خدمت گرفتن ایوانویچ ابراز کرده بود که از سوی این بازیکن رد شده است.

البته ایوانویچ از باشگاه چلسی خواسته بود که قرارداد او را بیشتر از یک سال تمدید کند ولی باشگاه به سیاست گذاری تمدید قرارداد یک ساله بازیکنان تیم پایبند بود تا این بازیکن قرارادادش یک ساله تمدید شود.

ایوانویچ از سال 2008 از لوکوموتیو مسکو به چلسی پیوست و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین مدافعان چلسی بوده است و در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شده، این در حالی است که ایوانویچ قبل از حضور دوباره مورینیو در چلسی در پست دفاع مرکزی به بازی گرفته می‌شد.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید