Performancing Metrics

کدام مقام آمریکایی همه ایرانی ها را تندرو خوانده بود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 320950
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 07:44
مقام معظم رهبری در فرمایشات مهم امروزشان در دیدار با جمعی از مردم نجف آباد با نادرست خواندن تقسیم بندی «تندرو» و «میانه رو» به ادعای اخیر آمریکایی ها اشاره کردند که همه مسئولان را تندرو دانسته بود.

اتاق خبر - اشاره دقیق مقام معظم رهبری، در واقع به اظهارات اخیر وندی شرمن معاون اسبق وزارت خارجه آمریکا بود که در اوایل ماه میلادی جاری همه ایرانی ها را تندرو دانسته و گفته بود ما در ایران میانه رو نداریم بلکه تندرو و تندروی افراطی داریم.

وندی شرمن که در دانشگاه دوک آمریکا در یک نشست سخنرانی و پرسش و پاسخ حضور یافته بود به صراحت گفته بود: رئیس جمهور ایران هم تندرو است. من فکر نمی کنم که روحانی یک میانه رو باشد چون میانه رو بودن برای ما مستلزم چیزهای خاصی است که او فاقد آنها است.

شرمن که پیش از این نیز در اوایل مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با دولت تدبیر و امید گفته بود نیرنگ و فریب بخشی از دی.ان.ای ایرانی هاست این بار نیز در این نشست در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهوری ایران واقعا یک فرد میانه رو یا تندروست چنین جوابی می دهد. 

به گزارش وب سایت دانشگاه دوک مجری نشست از شرمن می پرسد: آیا شما معتقد نیستید که سایر اقدامات ایران از ماه ژوئیه ، نگاه تندروانه را تائید کرده است یعنی آنها در هیچ عرصه دیگری تغییر نکرده اند جز اینکه ملوانان را خیلی سریع بازگرداندند و شرمن نیز در جواب او می گوید: در ایران همه تندرو هستند و البته برخی تندرو افراطی. یعنی ما تندرو داریم و تندروی افراطی و به همین دلیل رئیس جمهور روحانی هم یک تندرو است. من فکر نمی کنم که روحانی یک میانه رو باشد چون میانه رو بودن برای ما مستلزم چیزهای خاصی است که او فاقد آنها است.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید