Performancing Metrics

روسیه برای محصولات ایرانی کریدور سبز ایجاد می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 322538
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 17:13
معاون وزیر کشاورزی روسیه از ایجاد «کریدورهای سبز» در جمهوری داغستان این کشور برای کاهش زمان ارسال محصولات ایرانی، افزایش حجم و قانونی کردن صادرات فعلی کالاهای ایرانی خبر داد.

اتاق خبر: معاون وزیر کشاورزی روسیه از ابتکاراتی برای ایجاد «کریدورهای سبز» در جمهوری داغستان این کشور برای کاهش زمان ارسال محصولات ایرانی، افزایش حجم و قانونی کردن صادرات فعلی کالاهای ایرانی خبر داد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ سرگئی لوین، معاون وزیر کشاورزی روسیه گفت، کریدورهای سبزی در جمهوری داغستان روسیه برای کالاهای کشاورزی ارسالی از ایران طراحی شده است.

وی افزود: «پیش از هر چیز، ما علاقمند به ایجاد کریدورهای سبز برای محصولات کشاورزی ایران در زمینه ارائه خدمات گمرکی و گیاهی به این محصولات هستیم».

لوین که به‌مناسبت سفر دوروزه محمود حجتی، وزیر کشاورزی ایران به داغستان سخن می‌گفت، افزود؛ این کریدور سبز زمان تحویل کالاهای ایرانی را «به‌نحو قابل توجهی» کاهش خواهد داد، حجم آنها را بالا خواهد برد و واردات فعلی را قانونی خواهد نمود.

رمضان عبدالطیپوف، فرماندار داغستان ایجاد کریدور سبز را «ابتکاری بسیار خوب» عنوان کرد و گفت، بندر ماخاچکالا در ساحل غربی دریای خزر «تنها بندر یخ‌نزده است که قادر به دریافت محصولات در هر حجمی است».

وی گفت، داغستان می‌تواند یک مرکز حمل و نقل بزرگ برای توزیع کالاها باشد.

دو کشور همچنین درباره همکاری‌های دوجانبه در زمینه کشتیرانی و شیلات بحث و تبادل نظر کردند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید