Performancing Metrics

خستگی و خواب‌آلودگی علت سانحه مرگبار رانندگی محور اسفراین است | اتاق خبر
کد خبر: 327173
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 03:16
رئیس پلیس‌راه اسفراین:
رئیس پلیس‌راه اسفراین اعلام کرد: خستگی و خواب‌آلودگی علت سانحه مرگبار رانندگی محور اسفراین است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، رضا خداشاهی امروز اظهار کرد: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو هیوندا در مسیر سنخواست به اسفراین سه نفر از سرنشینان خودرو فوت نمودند و دو نفر نیز به‌ شدت مجروح شدند.

وی علت واژگونی خودروی هیوندا در مسیر اسفراین به سنخواست را که موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد، خواب‌آلودگی راننده اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه اسفراین افزود: دو نفر از سرنشینان خودرو در محل حادثه و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی اسفراین جان باختند و از دو نفر اعزامی به بیمارستان اسفراین نیز یکی به علت شرایط بد جسمانی به بجنورد اعزام شد.

وی گفت: خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین علت تصادفات در این ایام است و به همین دلیل باید مسافران از رانندگی مداوم و بدون توقف خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه اسفراین به رانندگان توصیه کرد که با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و استراحت بین‌راهی در مسیرهای طولانی به میزان هر دو ساعت 20 تا 30 دقیقه از بروز حوادث جاده‌ای جلوگیری کنند.

گفتنی است پدر خانواده به همراه پسرش و بچه سه‌ساله در این سانحه مرگبار رانندگی جان باختند و مادر خانواده و دختر 12 ساله‌اش به‌ شدت مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید