Performancing Metrics

انصارالله یمن: هیاتی به ریاض نفرستادیم | اتاق خبر
کد خبر: 330455
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 17:09
آماده‌ایم برای حل بحران به هرجا برویم
ایسنا نوشت: در پی ادعاهای مکرر مقامات عربستانی درباره حضور هیاتی از انصارالله یمن در ریاض، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن تکذیب این ادعا گفت: هیچ مشکلی برای رفتن به ریاض یا هر جای دیگر برای حل سیاسی بحران نداریم.

اتاق خبر -  به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: ما انکار نمی‌کنیم که هیئتی از انصارالله در مذاکرات در مرزها با عربستان شرکت کرده است اما هیئت ما در ریاض حضور ندارد.

این در حالی است که مقامات عربستان از جمله وزیر خارجه و دفاع این کشور مدعی حضور هیاتی از انصارالله در ریاض هستند.

البخیتی ضمن تأکید بر اینکه ارتش یمن و کمیته‌های مردمی از خاک عربستان عقب‌نشینی نکرده‌اند، گفت: ما هیچ مشکلی برای رفتن به ریاض یا پایتخت دیگری برای حل سیاسی بحران نداریم.

وی درباره عزل و نصب‌های اخیر عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن گفت: برکناری خالد بحاح، نخست وزیر مستعفی و معاون هادی و تعیین علی محسن الاحمر به عنوان معاون یک اقدام صوری است که هیچ ارزشی ندارد و ما می‌گوییم که این تصمیم عربستان است.

این عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت: تعیین الاحمر تصویر نظام سابق را دوباره نمایان کرد و ضربه‌ای به جنبش جدایی طلبان است.

البخیتی گفت: تعیین علی محسن الاحمر هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد. تصمیمات ریاض و ابوظبی به نفع هردوی آن‌هاست اما منفعت ملی یمن کجا است؟

اخیرا منصور هادی، خالد بحاح را از سمت‌های خود به عنوان نخست وزیر مستعفی و معاون هادی برکنار و احمد بن دغر و علی محسن الاحمر را به جای وی تعیین کرد.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید