Performancing Metrics

افزایش تدابیر شدید امنیتی در کره جنوبی در پی تهدید داعش | اتاق خبر
کد خبر: 353010
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 16:52
در پی تهدیدهای گروه تروریستی داعش به کره جنوبی که طی روزهای اخیر با شدت بیشتری همراه بوده است، دولت این کشور تدابیر امنیتی شدیدی را در نقاط مختلف کشور به مرحله اجرا گذاشت.

اتاق خبر - این گروه تهدید کرده است که اهداف آمریکا را در کره جنوبی مورد حمله قرار می دهد که احتمالا شامل پایگاه های هوایی و نهادهای مشترک دو کشور می شود.
با این وصف «هوانگ کیو آهین» نخست وزیر کره جنوبی امروز دوشنبه گفت که مسئله، امنیت شهروندان کره جنوبی و پایگاه های آمریکاست که باید تحت هر شرایطی تامین شود.
وی همچنین تصریح کرد که به تمامی دستگاه های ذی ربط و نیروهای پلیس دستور داده شده است تدابیر امنیتی بسیار قوی در مناطق مختلف در نظر بگیرند.
تلویزیون مرکزی کره جنوبی نیز گزارش کرده است که نباید اجازه داد گروه های تروریستی جان و مال شهروندان این کشور و پایگاه های نظامی آمریکا را تهدید کنند.
رئیس سازمان اطلاعات ملی کره جنوبی روز گذشته در یک کنفرانس خبری، اعلام کرد که این گروه از طریق تلگرام (شبکه پیام رسانی) اطلاعات مربوط به 77 تاسیسات نیروی هوایی آمریکا و ناتو و 21 نفر در کشورهای جهان را انتشار داد که کره جنوبی نیز جزو این کشورها بوده است.
گفته می شود که داعش از طریق این برنامه پیام رسانی، به اطلاعات مکان های نیروهای هوایی آمریکا در اونگ تائک، گیه اون گی، اوسان، کونسان و گیان سان در کره جنوبی دست یافته و دست به انتشار آن در سطح گسترده زده است.
کره جنوبی خاطرنشان کرده است که تهدیدهای این گروه تروریستی شامل حمله به تاسیسات مدنی و غیرنظامی نیز می شود و برای همین باید امنیت مردم این کشور را در اولویت قرار داد.
نخست وزیر کره جنوبی گفت که گروه تروریستی داعش از سال گذشته میلادی تاکنون بارها این کشور را تهدید کرده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید