Performancing Metrics

استراتژی واحد موبایل سامسونگ تغییر می یابد | اتاق خبر
کد خبر: 353617
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 11:16
سود بیشتر در جایگاه نخست اهمیت
همانطور که پیشتر در خبرها خواندید سامسونگ تلاش دارد همچنان در بازار رقابتی تلفن های هوشمند، برتری خود را نسبت به رقبایش حفظ کرده و از کاهش مستمر سود خود در این قسمت جلوگیری نماید.

اتاق خبر - در همین راستا، کمپانی مورد بحث تلاش دارد که دست به تغییراتی اساسی در استراتژی های اتخاذ شده اش در این واحد بزند. یکی از مدیران سامسونگ نیز طبق گزارشی که اخیرا از کره به بیرون درز کرده، گفته که این شرکت تا قبل از این اتفاق سعی داشته با بالا بردن میزان فروشش در بخش موبایل رشد کند و حالا خود را برای «دوران پسا اسمارت فون» آماده می کند و به همین خاطر است که واحد موبایل این شرکت بیشتر از رشد روی سودزایی تمرکز کرده است.

البته این مدیر، یادآور شد که اتخاذ استراتژی مذکور لزوما به معنای آن نیست که سامسونگ دست روی دست می گذارد و صرفا برای کسب سود، میدان را برای رقبایش خالی می کند.

این غول فناوری کره ای در واقع سهم مشخصی از بازارهای مختلف را برای خود تعیین نموده و قصد دارد میزان صادرات یا فروشش را روی رقم 400 میلیون دستگاه نگه دارد.

این فرد که نامی هم از وی به میان نیامده یادآور شده که سامسونگ هرجا لازم باشد کمپین های تبلیغاتی جداگانه ای را برای محصولاتش به راه می اندازد اما «بعید می رسد که برای فروش تلفن های همراهش و بالا بردن سهم خود از بازار، دست به کمپین های پرهزینه بزند».

انتظار می رود که این تغییر استراتژی، حاشیه سود واحد موبایل این کمپانی را در جریان سه ماهه دوم امسال 17 درصد افزایش دهد که این میزان تقریبا 1.2 درصد بیشتر از سه ماهه قبلی اش است.

به تعبیر این مدیر سامسونگ، از جمله دلایلی که باعث شده شرکت مورد بحث دست به چنین تغییراتی بزند نخست یورش یکباره موبایل های چینی مقرون به صرفه به بازار است و دیگری بی میلی کاربران به «امکانات رویایی» تلفن های همراه گران قیمت.

دیجیاتو

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید