Performancing Metrics

راه آهن اجازه عملیات عمرانی را به شهرداری منطقه 18 نمی‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 358853
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 12:55
شهردار منطقه 18 با تاکید بر لزوم اجرای عملیات عمرانی در زمین‌های آزاد شده در راستای انتقال خطوط راه آهن به زیر زمین گفت: بسیاری از تقاطع‌های منطقه 18 نیازمند عملیات عمرانی است که راه آهن جمهوری اسلامی ایران اجازه اجرای این عملیات را نمی‌دهد.

اتاق خبر: سلیمی با حضور در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود 24 تقاطع در منطقه 18 گفت: هر گونه عملیات عمرانی در این تقاطع‌ها بدون اجازه راه آهن امکان پذیر نیست. بر همین اساس مشکلات بسیاری برای شهروندان منطقه 18 ایجاد شده است.

وی افزود: اکثر مسیرهای ما در این منطقه بسیار باریک هستند و برخی از آنها یک لاین دارند که بعضا موجب بروز نزاع میان شهروندان در هنگام عبور و مرور شده است. شبکه جمع آوری آبهای سطحی در منطقه به هم پیوسته نیست چرا که اجازه انجام عملیات عمرانی در زمین‌های آزاد شده برای یکپارچه کردن شبکه جمع آوری آبهای سطحی نداریم.

سلیمی گفت: چندین بار راه آهن جمهوری اسلامی ایران علیه نیروهای عمرانی شهرداری حکم قضایی گرفته و از اجرای عملیات آنها جلوگیری کرده است. متاسفانه امروز هواکش‌های درون تونل به لحاظ آلودگی‌های محیط زیستی و صدا موجب آزار شهروندان منطقه 18 شده است که امیدواریم در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید