Performancing Metrics

تایرهای گلدستون؛ مورد توجه کشورهای خاورمیانه | اتاق خبر
کد خبر: 367897
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 15:22
انصاری در گفتگو با اتاق خبراعلام کرد:
مجتمع صنعتی آرتاویل تایر طی سال های اخیر چند دوره به عنوان کارآفرین نمونه کشور ، واحد ایمنی نمونه و واحد صادراتی برتر در کل کشور برگزیده شد.

اتاق خبر-گروه اقتصادی: مدیر عامل مجتمع صنعتی آرتاویل تایر در گفتگو با اتاق خبر اعلام کرد: این شرکت طی سال های فعالیت خود توانسته گواهی های معتبر بسیاری از کشور های مختلف دریافت کند همچنین چند دوره به عنوان کارآفرین نمونه کشور ، واحد ایمنی نمونه و واحد صادراتی برتر در کل کشور برگزیده شد.

علیرضا انصاری توضیح داد: این شرکت واقع در شهر اردبیل فعالیت خود را از سال 62 آغاز کرده است و در سال 76 به بهره برداری رسیده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت این شرکت حدود 30 هزار تن بوده که با طرح توسعه ای که در دست اجرا دارد پیش بینی می شود که در سال 96 این طرح به بهره برداری برسد و در فاز اول 10 هزار تن و به ظرفیت فعلی 20 هزار تن اضافه می شود.

انصاری در خصوص برنامه های این شرکت اعلام کرد: برنامه ریزی های انجام شده مبتبرندهنی بر این است که بتوانیم روش های تولید خود را با تکنولوژی روز دنیا تطابق دهیم که به این طریق نیاز مصرف کنندگان تامین شود .

این فعال اقتصادی افزود: یکی از هدف هایی که از ابتدا در اولویت برنامه این شرکت بوده بحث توسعه صادرات و صادات  محوری است که بازار های هدف صادرات از همان ابتدا مورد توجه بود و در حال حاضر به بیش از 12 کشور صادرات تایر انجام می شود .

وی تصریح کرد: این مجموعه طی سال های فعالیت خود توانسته حدود 40 سایز و طرح از انواع تایر های سواری، کامیونی، اتوبوسی و کشاورزی با شاخص سرعت های متفاوت و متنوع تولید و دربازار عرضه کند.

مدیر عامل مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با اشاره به اینکه برند تجاری این شرکت گلدستن است گفت: این برند در بازار های صادراتی به ویژه در کشور های همسایه توانسته مورد توجه قرار گیرد.

انصاری تاکید کرد: از مسائلی که در این شرکت همواره به آن توجه بوده فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری اقتصاد مقاومتی است اقداماتی در این راستا انجام شده و امید می رود در این زمینه موفق عمل کنیم .

وی در خصوص مشکلات موجود در این صنعت اظهار کرد: در سال  93 به دلیل واردات بیش از اندازه تایر های بی کیفیت چینی موجب شد که نیمی از نیاز بازار توسط این کالاهای بی کیفیت تامین شد که به دلیل وجود ارز مبادله ای و پایین بودن تعرفه بود. این مسئله باعث ایجاد رکود در این صنعت شد و به بسیاری از واحدهای تولیدکننده این محصول ضربه وارد شد .

مدیر عامل مجتمع صنعتی آرتاویل تایر در ادامه افزود: وزارت صنعت و معدن و تجارت اقداماتی برای جلوگیری از واردات انجام داده است که وضعیت این صنعت بهبود یابد و انتظار می رود که شرایط این صنعت بهتر شود.

وی در اینباره تصریح کرد: از دیگر مشکلات این صنعت دشوار بودن مراودات بانکی و مسائل مرتبط با مالیات هستند که ضرورت دارد در این زمینه  اصلاحیه های مالیاتی در نظر گرفته شود.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید