Performancing Metrics

اعلام مخالفت اسرائیل با برگزاری کنفرانس صلح تا قبل از پایان سال میلادی جاری | اتاق خبر
کد خبر: 379860
تاریخ انتشار: 18 آبان 1395 - 01:33
مسئولان اسرائیلی امروز (دوشنبه) به اطلاع فرستاده فرانسه رساندند که مخالف طرح فرانسه جهت برگزاری کنفرانس بین المللی صلح تا قبل از پایان سال میلادی جاری جهت ازسرگیری روند مذاکرات میان فلسطین و اسرائیل هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان نشستی که امروز در قدس غربی میان معاون رئیس هیات امنیت داخلی اسرائیل و  همچنین فرستاده دیپلماتیک نخست وزیر اسرائیل با فرستاده فرانسه برگزار شد، مسئولان اسرائیلی اعلام کردند که با این طرح فرانسه مخالف هستند.

فرستاده فرانسه روز گذشته وارد اراضی اشغالی شد و با مسئولان اسرائیلی دیدار کرد و وی امشب به شهر رام الله میرود تا با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

این مقامات اسرائیلی در این دیدار اعلام کردند که تل آویو در هیچ کنفرانس بین المللی که خلاف موضع آن برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

طبق متن بیانیه‌ای از جزئیات این دیدار آمده است که مسئولان اسرائیلی در این دیدار اعلام کردند که انجام اقدامات برای برگزاری چنین کنفرانسی ضرر بسیاری را به امکان پیشبرد روند صلح وارد می‌کند و اسرائیل مطمئن است و از فرانسه انتظار دارد که دست به اقداماتی برای برگزاری کنفرانس یا روند سیاسی به صورتی نزند که با موضع رسمی اسرائیل تناقض داشته باشد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید