Performancing Metrics

تقابل مدعیان و مبارزه برای قهرمانی نیم فصل تکواندو | اتاق خبر
کد خبر: 382201
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 11:34
پرونده دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو درحالی با برگزاری هفت دیدار در خانه تکواندو بسته خواهد شد که تقابل مدعیان قهرمانی تنور این رقابتها را داغ تر از همیشه می کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، در ادامه این رقابتها که تخت عنوان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم با حضور ۸ تیم به صورت دوره ای برگزار می شود در هفته ششم و در مهمترین دیدار دانشگاه آزاد مقابل لوازم خانگی کن قرار می گیرد. این دیدار نبرد مربیان کرجی است.

از یک سو سید نعمت خلیفه با دانشگاه آزاد برای تداوم صدرنشینی به میدان می آید و از سوی دیگر وحید عبداللهی سرمربی تیم نوجوانان که روادید سفر به کانادا را دریافت نکرد زمان کافی را داشته تا حداقل کن را برای دیدار حساس با دانشگاه آماده کند. هر چند حضور پرتعداد تکواندوکاران این تیم در اردوی نوجوانان کار را برای این دیدار سخت کرده است. 

در دیگر بازیهای این هفته شهرداری ورامین به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه می‌رود. پاس قوامین به دیدار هیات تکواندو مازندران می رود و یاسین پیشرو البرز با هیات تکواندوی شمال‌شرق پیکار می‌کند.

اما مهمترین در دیدار هفته هفتم شهرداری ورامین مقابل پاس قوامین صف آرایی می کند. شاگردان پیام خانلرخانی که بعد از باخت هفته نخست، از صدر جدول فاصله گرفته بودند، با پیروزیهای متوالی خود را به مکان دوم جدول رسانده و با توجه به مشخص شدن نتیجه دیدار دانشگاه و کن، می توانند با کسب پیروزی نیم نگاهی هم به صدر جدول داشته باشند. 

در این هفته جوانه به دیدار دانشگاه آزاد می رود، هیات تکواندو مازندران با هیات تکواندو شمال‌شرق پیکار می کند و لوازم خانگی کن و یاسین پیشرو البرز مقابل هم صف آرایی می کنند. ضمن اینکه دیدار معوقه کن و شهرداری ورامین از هفته چهارم، فردا برگزار خواهد شد تا با معرفی قهرمان نیم فصل اول، ترکیب تیم های مدعی برای دور برگشت مشخص شود.

تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد با ۱۵ امتیاز صدرنشین است. شهرداری ورامین با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده و لوازم خانگی کن نیز با کسب ۷ امتیاز سوم است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید