Performancing Metrics

ارزش بیت کوین نصف شد | اتاق خبر
کد خبر: 405106
تاریخ انتشار: 28 دی 1396 - 13:48
بیت کوین در معاملات روز گذشته بازار "بیت استامپ" بیش از ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰۰۰۰ دلار رسید.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بیت کوین که برجسته ترین و مهم ترین ارز دیجیتالی جهان به شمار می رود به دلیل نگرانی‌ها از سخت تر شدن قوانین نظارتی بر ارزهای مجازی پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه احتمالا چین نیز به مانند کره جنوبی انجام معاملات بر روی این ارز مجازی را ممنوع کند، در معاملات بازار "بیت استامپ" لوکزامبورگ، بیش از ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داد و به ۱۰۰۰۰ دلار رسید.

این ارز مجازی در ماه دسامبر سال گذشته به قله ۲۰۰۰۰ دلاری رسیده بود و هر چند که در برخی از معاملات حتی از سقف ۲۰۰۰۰ دلاری هم عبور کرد، اما پس از آن متحمل چندین فشار عرضه‌ای بزرگ شد.

با وجود کاهش قابل توجه در ارزش این ارز دیجیتالی طی هفته اخیر، بنیان گذار شرکت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین "آکتوس" نسبت به اوضاع خوش بین بوده و اظهار کرد: معتقدم که قیمت بیت کوین امسال به بالاترین سطح خود بازخواهد گشت و حتی رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد چرا که این ارز در حال جلب توجه بیشتری از مراکز اصلی سرمایه گذاری  و جلب توجه سرمایه‌گذاران بیشتری در سراسر جهان است. به طور کلی، ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین باید کارهای زیادی را انجام دهند تا در سال ۲۰۱۸ رشد کنند. من فکر می‌کنم که اگر چه اوضاع به مانند شرایط مشابه سال ۲۰۱۷ نیست، اما هنوز درصد افرادی که راجع به ارزهای مجازی اطلاعاتی دارند و از آن ها استفاده می کنند بسیار پایین است و این تعداد امسال افزایش خواهد یافت.

سایر ارزهای مجازی نظیر اترتیوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش هم در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش قابل توجهی را تجربه کردند. به علاوه، نگرانی هایی در میان برخی از کارشناسان وجود دارد مبنی بر اینکه حبابی در این بازار توسط سرمایه گذارانی که به طور کامل درکی از این دارایی ها ندارند، ایجاد شده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید