Performancing Metrics

مطالبه مردم بابت افزایش ‌تولید و عرضه پوشاک متناسب با شئونات اسلامی | اتاق خبر
کد خبر: 453473
تاریخ انتشار: 25 تیر 1401 - 11:20
کاربران سامانه «فارس من» با انتقاد از کاهش تولید لباس‌های متناسب با شئونات اسلامی، با ثبت پویشی از مسئولان خواسته‌اند تا تولید کنندگان پوشاک را موظف به تولید لباس متناسب با شئونات اسلامی کنند.

به گزارش  اتناق خبر به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «تولید کنندگان البسه موظف به تولید پوشاک اسلامی شوند» مطرح کرده‌اند که با نفوذ تهاجم فرهنگی شاهد کمرنگ‌تر شدن حجاب اسلامی بانوان کشورمان هستیم، امیدواریم تولید‌کنندگان پوشاک قسمتی از تولیدات خود را به پوشش اسلامی و فروشندگان نیز درصدی از اجناس خود را به پوشاک اسلامی اختصاص دهند. 

به گزارش فارس یکی از مسائل و دغدغه‌های اساسی مردم جلوگیری از تولید و عرضه مانتوهای نامناسب و به عبارتی مغایر با شئونات اسلامی است که به گفته ابراهیم درستی نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران اغلب این نوع مانتوها در مزون‌ها تولید و عرضه می‌شود که متاسفانه امکان نظارت بر آنها نیز وجود ندارد. 

به گفته وی البته  با توجه به نظارت‌های مستمر و همچنین براساس گزارش‌های مردمی اگر یک واحد تولید مانتو یا واحد عرضه کننده مانتو، تولید و عرضه‌ای مغایر با شئونات اسلامی داشته باشد در درجه اول به آنها تذکر داده می‌شود و اگر این مساله با تذکر اصلاح نشد، واحد تولیدی یا عرضه‌کننده  مشمول جریمه نقدی و حتی پلمب می‌شود. 

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیحات بیشتر در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید