Performancing Metrics

«ائتلاف بزرگ» بزرگ تر شد/ 14 حامی در فهرست ائتلاف بزرگ | اتاق خبر
کد خبر: 90445
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1393 - 15:09
درحالی که صف‌بندي‌ها برای انتخابات اسفندماه اتاق‌هاي بازرگاني تهران در حال جدي‌تر شدن است فهرست «ائتلاف بزرگ » تقریبا هر روز بزرگ تر می شود ....
درحالی که صف‌بندي‌ها برای انتخابات اسفندماه اتاق‌هاي بازرگاني تهران در حال جدي‌تر شدن است فهرست «ائتلاف بزرگ » تقریبا هر روز بزرگ تر می شود .
به گزارش اتاق نیوز پس از پیوستن انجمن قطعه‌سازان ایران‏‌، انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران، اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و اتاق بازرگانی ایران و امارات ، شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی به فهرست حامیان ائتلاف بزرگ ، اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران و انجمن ارگانیک ایران نیز آمادگی خود را برای حمایت از این ائتلاف در راستای انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام کردند. در همین راستا مهم‌ترین اهداف گروه انتخاباتی ائتلاف بزرگ ، تقویت جایگاه بخش‌خصوصی، ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی، تقویت مناسبات اتاق و کمک برای رسیدن به اهداف اتاق بر اساس قانون است. همین موضوع موجب شده تا گروه‌ها و تشکل‌های اقتصاد بخش خصوصی، حمایت خود را از این گروه روز به روز بیشتر کنند و انتظار می رود به زودی ، جمع بیشتری از انجمن‌ها‏، تشکل‌ها، اتاق‌ها و شوراهای مشترک به این گروه بپیوندند. پیش از این،مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران، خانه اقتصاد ایران، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون حمل و نقل ایران و خانه صنعت و معدن جوانان ایران ، انجمن قطعه‌سازان ایران‏‌، انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران، اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و اتاق بازرگانی ایران و امارات، شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی حمایت خود را از ائتلاف بزرگ اعلام کرده‌ بودند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید